Reply on: Martin Fundárek #82269:
Ešte doplním ďalšie základné chyby, ktoré si nespomenul:- linky točiace sa v centre - nutný (a zbytočný) prestup odvšadiaľ všade, a zlá dostupnosť centra samotného, nehovoriac o tom, že linky prechádzajúce centrom na opačný koniec mesta sú vždy z prepravného hľadiska efektívnejšie, než keď sa tam točia (plynulá a postupná výmena cestujúcich versus úplné vyprázdnenie voza na 1-2 zastávky), taktiež z hľadiska dopravného (máš v centre menej a lepšie využitých vozov)
- v prípade jediného akceptovateľného vyriešenia prestupových nadväzností z jednotlivých radiál (z Rače a Zlatých pieskov až na Nám.Ľ.Štúra) by sa v úseku Jesenského - Mostová - Nám.Ľ.Štúra - nábrežie - Šafárikovo nám. - Štúrova každý deň cca o 5:30 vytvoril súvislý rad električiek, ktoré by sa už nemali kam pohnúť, lebo pred každou by stála nejaká ďalšia

- v návrhu sa nepočíta s petržalskou radiálou, ktorej doplnenie by znamenalo buď ďalšiu úpravu linkového vedenia, a/alebo zintenzívnenie predchádzajúceho problému

Záver: odporúčam kľúčové slovo "tr3mpova dogma", alias http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf, a prípadne návrhy drobných zmien do toho systému v mojich príspevkoch #73336 a #73340 - tým sa skús inšpirovať

Själavrak
- 9 : Karlova Ves, tunel, Kamenné. nám., Odborárske nám., Trnavské mýto, Ružinov, 4/4/4//7,5, 2xT3
- 10 : Zlaté piesky, Trnavské mýto, Odborárske nám., Nám. SNP, Obchodná, Vazovova, Trnavské mýto, Zlaté piesky, 8/8/8//15, 2xT3
- 7 : Rača, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Americké nám., Nám. SNP, Obchodná, Račianske mýto, ŽST Vinohrady, Rača, 2xT6A5, 4/4/4//7,5
- 12 : Dúbravka, Karlova Ves, nábrežie, Šafárikovo nám., Nám. Ľ. Štúra, nábrežie, Karlova Ves, Dúbravka, 4/4/4//7,5, 2xT3
- 13 : Hlavná stanica, Obchodná, Nám. SNP, Nám. Ľ. Štúra, Šafárikovo nám., Nám. SNP, Obchodná, Hlavná stanica, 4/4/4//7,5, K2
- 14 : ŽST Nové mesto, Trnavské mýto, Vazovova, Obchodná, Kamenné námestie, Odborárske nám., Trnavské mýto, ŽST Nové mesto, 8/8/8//15, K2