Reply on: Ámos #69736:
Isteže by to chcelo súčasnú L32 posilniť. Zlúčenie s L204 považujem ja osobne za výborný nápad. V špičke majú interval takmer zhodný, akurát v sedle je L32 trochu slabšia. Ale je až taký problém ju posilniť? Km nárast by bol minimálny, ide vlastne len o úsek Valašská - Molecova, keďže úsek Molecova - Kuklovská sa dá vyriešiť len reorganizáciou spojov, že čo je L204 a čo L33. Na druhej strane by sa zlúčením eliminoval paralelný úsek Valašská - Hlavná stanica, čo by km nárast ešte zmiernilo.Keď si predstavím také možnosti, ako sadnúť na Trnku na priamy spoj na Dlhé Diely, viem si predstaviť, že už zakrátko by sa musel interval dlhej 204-ky buď skracovať alebo kompenzovať kĺbovými vozidlami.
viem si zivo predstavit ako tam scrolluje Čas 15:00 Pásmo 1, Time 15:00 Tariff-zone 1, Zeit 15:00 Tarrifzone 1, ???? 15:00 ?????? ???? 1
Miro
V BA sa mi trochu nepáči, že zastávka sa zahlási (okrem hlásenia "Nasledujúca zastávka...") až pri otváraní dverí. Lepšie by bolo hlásiť ju už keď vozidlo k zastávke prichádza, tak aby sa cestujúci stihol presunúť ku dverám.
Keď som sa ako študent vozil v MHD v BA asi pred 30 rokmi, tak ešte neboli automatické hlásenia a zastávky hlásili vodiči. Spomínam si na jedného staršieho pána, vodiča električky, ktorý často pridával aj vtipné poznámky. Na námestí SNP bola reštaurácia Veľké srdce (asi tam kde je teraz McDonald) a tento vodič vždy zahlásil "Veľké srdce, malý výber" ?