Reply on: Ámos #69709:
No pri troche utópie by si v budúcnosti pri výstavbe trate do Lamača a na nábreží mohol preveisť do elektrickej trakcie aj L 30. A čo sa týka L 32, myslím žeby nechodila prázdna ani s kratším ako 30 min. intervalom v sedle+ ako spomínal Ike L 31/39. Takže tých spojov za deň by bolo relatívne dosť si myslím.Re #69726 Mike: Myslím, že to, že keď sa zobrazí Hodžovo nám. a po jeho opustení napr. Kollárovo nám. tak každý pochopí, že ide o zastávky. Takže jedine by stačilo vyriešiť konečnú zastávku a odklon z pravidelnej trasy.
Mike
Či niečo scrollovať, ted ako tvrdíš Ty čas/time/zeit, či náhodou cudzinec nech je aj z Veľkonočných ostrovov nepochopí keď tam bude 15:43, že sa jedná o čas. A stačilo by dať iba pásmo/zone 1 - to by sa zmestilo do jedneho riadku aj s tym časom a nemuselo by sa nič scrollovať. a ďalej, či už sa má scrollovať ďalšia zastávka, next stop, nächste halt(estelle) SAV, alebo ci by nestacilo ako v Brne pri dalsej zastavke iba piktogram zastavky a pri konecnej piktogram sipky.