Reply on: Ámos #69709:
No pri troche utópie by si v budúcnosti pri výstavbe trate do Lamača a na nábreží mohol preveisť do elektrickej trakcie aj L 30. A čo sa týka L 32, myslím žeby nechodila prázdna ani s kratším ako 30 min. intervalom v sedle+ ako spomínal Ike L 31/39. Takže tých spojov za deň by bolo relatívne dosť si myslím.Re #69726 Mike: Myslím, že to, že keď sa zobrazí Hodžovo nám. a po jeho opustení napr. Kollárovo nám. tak každý pochopí, že ide o zastávky. Takže jedine by stačilo vyriešiť konečnú zastávku a odklon z pravidelnej trasy.
Ike
k bodu
1) mas pravdu, nevravim nie, no je to luxus, existovali sme bez toho a existovat by sme bez toho vedeli aj dalej. Kyvadlova doprava sa prinajhorsom da zabezpecit busmi (jasne ze dat dole troleje a prepnut na naftu je rychlejsie a flexibilnejsie).
2) no vraj tam autobusy jazdia otrasne... karosa sa pred rozbehom zo zastavky do kopca posunie asi 6m dozadu, potom skace ako splasena kobyla, vypusti oblacisko cierneho dymu a rychlostou 5-10km/h za hodinu ide do kopca
3)opotrebuje sa ten dieselagregat... vravim toto nie je duobus ale trolejbus s dieselagregatom...ten je urceny na presun po vozovni cca 20km/h za hodinu, popripade na obchadzanie prekazky... No nie na jazdenie 60km/h do/z vozovne a pod most - nehovoriac o rozbiehani v zapche (na dieselagregat)...
4)k tomu som sa vyjadril hore.... keby sa na to vyclenili peniaze tak by sa to dalo