Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #255178:
Také ako Vinohrady by bolo dostačujúce 🙂 len teda zapojenie iba 1 koľaje
Reply on: upravovač fotiek #255177:
Nebudú
Cez víkend škodovky áno ale cez týždeň tak ako doteraz teda poradia 1,3,5 NP voz a poradia 2,4,6,7 K2

upravovač fotiek

Reply on: Ma178rek #255174:
Škoda, že sa nevybudovalo malé jednokoľajné obratisko v rámci prvej etapy, ktoré by ostalo. Dnes by mohlo slúžiť linke 1.

upravovač fotiek

A možno na L1 budú už iba Škodovky. To by ma potešilo. Na stanicu cestujú ľudia často s väčšou batožinou. Úplne stačí, že ju musia nakladať do železničných vozňov. Nech majú aspoň cestu na stanicu pohodlnú.
Reply on: Mhr1 #255175:
Mne sa to oslabenie L1 tiež príliš nepozdáva...keby na tie poradia bez garancie NP vozov podľa nového CP boli nasadzované súpravy 2xT3 asi by to bolo celkom OK, ale pochybujem, pretože DPB chce nasadzovať K2S kde sa dá, aby sa ich čo najskôr zbavili. Samozrejme, L1 nejazdí rovnako zaplnená stále, ale v poslednej dobe vídavam K2S v špičkách často úplne narvané, cestujúci stoja aj na schodoch. A teraz sa intervaly zhoršia prakticky v každom čase pracovných dní.

Mám taký pocit, že od predĺženia L3 je L1 viac využívaná a teda veľa Petržalčanov pri ceste na HS volí radšej L3+L1 s prestupom na Šafku namiesto L93. L93 pravidelne necestujem, takže neviem ako je aktuálne využívaná (a samozrejme obsluhuje inú časť Petržalky ako L3 a väčšie územie ako L1), ale je napríklad zaujímavé pre porovnanie, že bude mať po novom vo všetkych časoch pracovných dní lepší alebo rovnaký interval ako L1.
Reply on: PetoMHD #255169:
Veškeré uvažovanie, že by niečo, čo je v danej relácii nenahraditeľné, a ešte k tomu električka, ktorá by mala byť nosnou dopravou, malo byť osekávané, redukované či dokonca zrušené, je scestné. Táto úprava je sprostá redukcia výkonov, je nechutné takto šetriť. Ako píšu iní, e3 nebola posilnená, len sa preskupili odchody. A ako to súvisí s redukciou výkonov e1, by ma naozaj zaujímalo, ako to mesto chce vysvetliť.
Reply on: PetoMHD #255169:
Ja viem len proste bohužiaľ je to krátka linka... Stále si myslím že bolo vhodnejšie by pre ňu aby išla do Petržalky a L3 by bola vedela v 2 trasách skrátená špičková Raca-Centrum-NLš a druhá klasická Rača-Centrum-Petrzalka
Reply on: Cancer #255172:
A minuly rok odkial prisli tie vozokm?
Reply on: Pe67 #255170:
Vozokm sa presunuli na snehovú vločku 😈
Najnovšia Bratislavská električka v depe (Jurajov dvor)
Reply on: david11 #255160:
Ja tu ale nevidím presúvanie vozokm z linky na linku. Linka 1 bola osekaná, a na linke 3 nevidím nijaké posilnenie. Iba boli upravené odchody v rannej špičke že namiesto 2,5 min.intervalu to jazdí buď každé 3 min., alebo každé 2 min (41 vozov ostáva). Ostatné časti dňa + školské prázdniny je to isté čo bolo.
Reply on: Ma178rek #255166:
Zas tá L1 nechodí až taká prázdna aby to bolo na zrušenie ale nečudoval by som sa keby ju večer skrátili len do cca 20 hod a cez víkendy by premávala až od nejakej desiatej
Reply on: david11 #255160:
2 min interval z race nie je do 8:00 preto lebo nie je potrebny: kym 2-minutovo-intervalove spoje pridu k napriklad racianskemu mytu, tento cas sa predlzi az po cca tu osmu kedy ten uzsi interval potrebny je. Je presne navrhnuty tak aby skoncil s rannou skolskou spickou. Najma pre skoly v starom meste.
Reply on: Ma178rek #255166:
L1 ako záložné spojenie Hlavnej stanice so zvyškom mesta v prípade upchatia okolitých ciest musí ostať
Reply on: david11 #255160:
Tak ťa L3 by už bez navýšenia vozidiel asi nevyšla (ostáva 41 poradí ak dobre pozerám) ale poobede by teda bol vhodný ten 3.5

No L1 vyzerá ako keby ju chceli postupne zrušiť ..

triskaidekafobia

Prekvapuje ma, že nedoplnili skoršie ranné odchody L3 z mesta smer Petržalka. Stále to je až od piatej ráno.
Reply on: upravovač fotiek #255161:
Treba sa jehoVallovistov pred voľbami spýtať, kde končia tie peniaze z najväčšieho rozpočtu v histórii mesta. Teda v gágoroch najzbytočnejšej organizácie MIB, v kúpe a rekonštrukcii zavretého bordelu v SJK, v projekte ako kúpele Grossling, vzdušných zámkoch ako Plató a planetárium.
Reply on: triskaidekafobia #255162:
Náš sedlový či večerný je v KE iba na nosných linkách.. 😁

triskaidekafobia

Reply on: david11 #255160:
Wow, tá L1 začína pripomínať košické električky. 🤔

upravovač fotiek

Reply on: david11 #255160:
Škoda, že sa poobede nepodarilo na linke 3 zahustiť interval aspoň na 3,5 minúty. Ale keď nie sú kilometre...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.