Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david11 #254322:
No a teraz si predstav že 525 a 527 cestujúcich na Zlatých pieskoch vyhadzujú už roky a funguje to v pohode.
Reply on: david11 #254322:
Medzi Nivami a ZP/Astro neexistuju dalsie zastávky?
Pisem o Bajkalskej.
Reply on: Joyki #254304:
No a teraz si predstav, že ťa vyhodí regio bus na Zlatých alebo Astronomickej namiesto Nív ..
Reply on: Zberač mínusiek #254317:
Po dávke letného slniečka Vám magistrát jehoVallovistov pripravil akciu jesenný daždík. A už sú šumy, že zimnou akciou bude mrazivý vetrík.
Ďakovné listy, maily a príspevky na sockách adresujte tete Táni.
Reply on: TomJ #254307:
No mohli by ju obnoviť. To územie sa dosť zmenilo od čias, keď argumentovali jej zrušenie tým, že pre tie tri vežiaky stačí obsluha autobusmi. Momentálne tam premávajúce bus linky sú veľmi nespoľahlivé v špičke. Hlavne 31,39 , kde od úpravy obehov a skrátením vyrovnávky v CSU to chodí aj 7-8 min. zmeškané už z konečnej. L37 jazdí náhodne vo vláčikoch.

Zberač mínusiek

Reply on: henko151 #254316:
Už som sa zľakol, že hovoríš o bratislavskom tapovaní.

Zberač mínusiek

Reply on: upravovač fotiek #254309:
Dnes bolo "krásne" moknúť na autobusovej zastávke Jungmannova so synom - oni snáď plánujú atypy dávať aj sem? No, hlavne že to bude niekedy po zime.
Reply on: bobitwo #254274:
Tapovanie v autobusoch funguje tak, že do hodiny musiš uskutočniť posledný prestup. Teoreticky sa môžeš voziť aj 3 hodiny za cenu jednej jazdy, ak prestúpiš tesne pred skončením časového limitu na nejakú dlhú linku.
Reply on: BA2301 #254314:
S tým absolútne súhlasím.
Reply on: 810zssk #254292:
Nemyslím, že je nevyhnutné aby autobusy z regiónu končili na Nivách. Ale každý by mal prejsť ce jeden alebo aj dva prestupné uzly a nie končiť tam, kde ani líšky už nebaví dávať dobrú noc.
Reply on: gejza #254297:
Pokiaľ budeme striktne rozlišovať medzi prímestskou a mestskou dopravou a pokiaľ tú prímestskú dopravu ukončíme na vstupoch do mesta, tak nejde o integrovaný dopravný systém. Ide o niečo ako čiastočne integrovanú tarifikáciu, ale tam to končí. Integrovaný dopravný systém to bude až vtedy, keď sa v celom regióne bude dať cestovať pohodlne s prestupmi na vybavených uzloch siete a keď linky budú zodpovedať prevládajúcim tokom pohybov cestujpcich.
Reply on: TomJ #254308:
Nemusia končiť na okraji. Môžu eventuálne plniť rolu expresov, ktoré Vallo mimochodom sľuboval. Nič nebráni pezinským busom končiť v Ovsišti, alebo stupavským na trnavskom (Šamorínske by som ukončil na Blumentáli 👹👹👹).

Samozrejme, nevyhnutnou prerekvizitou sú bus pruhy a nástup všetkým dverami (teraz si predstavujem regiobus v dnešnom režime na Blumentáli ako tam stojí na koľajniciach a vodič vyhrabava mince aby cestujúcemu vydal 🤣 )
Chcel by som sa este spytat ci niekto vie od coho zavisi aby spoj mal farebne cislo a nie len sede.
Mali by zvysit casove intervaly na linke 70 lebo nie je mozne ze spoj ktory vezie do centra mesta skoro cele biskupice a cele vlcie hrdlo ma v rannej aj vo vecernje spicke interal 15minut a to nehovorim este o tom ake su tie autobusy plne ked vypadne nejaky spoj.

upravovač fotiek

https://bratislava.sme.sk/c/23548260/pristresky-na-trati-elektricky-v-petrzalke-dokonci-iny-subdodavatel.html

Podľa hlavného mesta sa pri stavbe takého rozsahu, ako je stavba električkovej trate, kde sa vystriedajú desiatky firiem, môže stať, že niektorá z firiem ani napriek referenciám a platným zmluvám svoju prácu v požadovanej kvalite neurobí. „Mrzí nás, že my sme si tohto ‚žolíka‘ vytiahli práve pri prístreškoch, ktoré sú pre komfort používania električkovej trate veľmi dôležité,“ dodal Bubla.

Takže všetko ostatné bolo hotové načas a v požadovanej kvalite? Alebo bolo v balíku viac žolíkov ako hracích kariet a mesto si ich ťahalo jedného za druhým?
Reply on: 810zssk #254292:
Momentálne asi nie je možné ukončiť regiobusy niekde na okraji mesta, lebo mesto nemá peniaze na posilnenie náväznej dopravy. Ak by sa všetky busy od Senca ukončili na ZP, tak to linka 4 nepoberie. Takisto 72 by mala problém, keby všetko od Šamorína končilo pri cintoríne.
Mňa by ešte zaujímalo, ako má Arriva nastavené obehy vozidiel, lebo často vidím ísť po Ružinovskej služobné jazdy na/z Astronomickej. Trošku potom nechápem zmyslu skrátenia tých liniek, keď vozy furt behajú do depa a späť. To ich mohli ukončiť radšej až na Prievozskej.
Reply on: david11 #254291:
Neplánuje sa v budúcnosti nejako dobudovať zastávka Chatam Sófer pre linku 9? Neviem síce, ako by sa tam zmestila, ale označenie nástupíšť ako keby ráta s tým, že táto zastávka by mohla pribudnúť, keďže autobusy tam majú nástupištia E, F namiesto C, D.
Reply on: Solider #254283:
Tak kedysi všetko brali viac dopytu linky 3 a 5...
Linka 7 v trase Rača- Obchodná- Tunel- Most SNP- Jesenskeho- Centrum- Obchodna- Rača by ponúkla zaujímau alternatívu ...
Len potom čo ďalej
L1 by musela ísť do Petržalky lebo 3ke by sa zhoršil interval na 4 minúty...
Momentálne je to asi najrozumnejšie vyriešené, lebo čakal som že z Petržalky nebude taký dopyt aký je...
Reply on: shaggy #254299:
Je to stiesnené a neprehľadné. Choď tam a presvedč sa osobne v špičke.
Snáď BID od decembra zruší všetky výstupy na stanici tak ako už zrušila SAD DS pred 2 rokmi, a snáď ešte viac liniek ukončí na Bajkalskej. Na Nivy by som ťahal len farebné linky, teda čo najmenej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.