Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: shaggy #254298:
Mne a určite aj iným vyhovovalo zastavovanie na mestských zastávkach na, ktorých sa nestojí v trase z Petržalky. Úspora času.
Podobne bude priamy skôr na Nivách skôr ako cestovanie z Astronomickej či zo Z. Pieskov. Záleží kam cestuješ. L90,91 ťa tiež nevyloží na Jasovskej, ale ide až do centra.
Reply on: shaggy #254298:
Nepovedal by som, že nikto nemá problém, skôr to ľudia berú ako nutné zlo kvôli výlukám. L80 má problém odviezť ľudí do mesta aj keď ide vložený spoj s klbákom.
Reply on: Solider #254283:
Ide skôr o tú kratšiu otočku: ... - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Rača. A v tomto smere, aby bola spoločná zastávka Centrum s e-3. Cez tunel nie, to by naozaj vozilo vzduch. Cestujúcemu z Rače je väčšinou jedno, ak ide do iba do centra, či vystúpi na Vysokej, alebo na Mariánskej.
Reply on: bobitwo #254280:
Som PRDúch, ale mám ešte malý úväzok, 1-2x/týždeň, keď som v Bratislave (asi 60% času), idem do práce. Leto bývam skoro celé mimo BA. Napriek tomu mám električenku na celý rok, lebo predstava, že by som musel stále myslieť na to, že si mám kúpiť/označiť lístok, že by som uvažoval nad tým, či sa mi oplatí zviezť sa MHD 1-2 zastávky, je mi dosť nepríjemná. S električenkou sa cítim slobodný - hop on, hop off, ako som už písal v inom príspevku.
Reply on: gejza #254297:
Tie články nie sú relevantné, lebo neobsahujú tie informácie, ktoré som si pýtal. Myslím, že bulvár tu zdieľať nemusíme.
Reply on: david11 #254293:
Vlaky z Viedne/Rajky končia v Petržalke a nikto s tým nemá problém.
Reply on: shaggy #254290:
Len dávam linky na relevantné články ... nič viac ... a môj názor je, že prímestská doprava môže pokojne končiť na vstupných bodoch do Mesta
Reply on: 810zssk #254294:
V čom? L4 do centra cez Prestupný bod Trnavské mýto ďalej do Karlovky a Dúbravky, L50 cez Ružinov a Nivy až do Petržalky.

Z Predmestia :L3 v hustom intervale cez uzol Račianske mýto, centrum do Petržalky.

Myslím, že lepšie ako ukončené na Astronomickej, Zlatých pieskoch, či Patrónke a neviem , kde ešte sa ukončujú regio spoje mimo Nív.
Reply on: david11 #254293:
Nové Mesto je stanica o stupeň lepšia ako stanica v poli. Minimálne z hľadiska konektivity a ponuky spojov.
Reply on: david11 #254293:
Tak ale zas BANM je v prdeli sveta bez použiteľnej nádväznej dopravy, to chápem viac 🙂
Reply on: 810zssk #254292:
Tak aj pri vlakoch máš hneď neprekonateľný problém ak niečo skončí na N. Meste napr.
Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.

Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Reply on: Solider #254283:
Podľa toho aké kvantum sa ráno vozí v relácii Zochova - Chatam Sofér a poobede späť by to využitie malo. Keď tade jazdili L6,7 tam nebol River park a ani Zuckermandel, kde je množstvo kancelárii. Predtým tam boli tri vežiaky a jeden pavilón z výstaviska PKO.. No a mali sme aj zastávku Tunel pre linky jazdiace cez Tunel ďalej do Karlovky. Čiže vtedy tam bola ďaleko lepšia obsluha oproti súčasnosti.
Reply on: gejza #254289:
Ty si ako R. Augustín, aj ten trpel nezdravou fixáciou na túto autobusovú stanicu. Ja, ako majiteľ nehnuteľnosti v Bratislave, vnímam zvýšenie daní ako jednostranné rozhodnutie magistrátu.

Nikde som sa však nedozvedel, či tá znížená kapacita nedostačuje, keď je okolo také haló. Ty tú odpoveď vieš? Je kapacita zmenšenej AS nedostatočná? Ak áno, máš k tomu nejaké čísla/informácie ako a kedy sa to prejavuje?
Reply on: Solider #254287:
Aha, tým som si nebol istý.
Reply on: samkoh #254285:
Nielen nafty, ale takisto aj vody, piesku, atď.
Reply on: MatejBA #254282:
Čo som tam napísal? Že kombinácia automaty a appka a online obchod a kto je tak lenivý, že nič z toho nespraví, tak nech si tie 3€ priplatí u šoféra. Mal 3 iné možnosti, nevyužil ich, tak nech platí. Žijeme v roku 2025

Dávaš rovnaké argumenty ako ľudia, čo tvrdia, že aj v roku 2025 tu má Slovenská pošta roznášať žlté lístky a nemajú sa rušiť do budúcna.

Toto argumentovanie dôchodcami je úplne mimo. Žijeme vo svete, čo sa vyvíja. Majú sa vzdelávať postupne, počítače, mobily, je to všeobecná vec. Počítače tu máme 25 rokov, smartphony 18 rokov. Automaty na lístky tu máme cez 50 rokov.
Reply on: Peon #254251:
zbrojenie v železničnom žargóne=dopĺňanie paliva do vozidiel, ktoré majú motor, ale nejazdia na elektrinu(t.j. dieslové a parné).
Reply on: MatejBA #254282:
Cestujúceho, ktorého odradí nutnosť kúpiť si lístok v apke, s najväčšou pravdepodobnosťou odradí aj nutnosť kúpiť si lístok v automate.

U väčšiny týchto cestujúcich podľa mňa nie je problém, že si samoobslužne lístok kúpiť nevedia alebo nemôžu, ale že si ho samoobslužne kúpiť nechcú. Skrátka chcú dať niekomu mincu do ruky a nad ničím ďalším nerozmýšľať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.