Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ES499.0001 #254330:
Elektricky nikdy nemali zastavky na znamenie.
Reply on: Ma178rek #254328:
Neboli náhodu Krčace niekdy dávno tiež na znamenie?
Reply on: Ma178rek #254328:
Už dávno by to mali spraviť — minimálne obidve Krčace, Kráľovské údolie a Vodnú vežu. Čo sa týka Kráľovského údolia, využívajú tú zastávku prevažne na prestupovanie; hoci sa dá takisto prestúpiť na Lanfranconi, takže by mohli autobusovú zastávku úplne zrušiť.
Reply on: Ari #254327:
Alebo dať zastávky na znamenie??? Nič nebráni tomu aby mali električky takéto zastávky ..
Spomaliť na rýchlosť 25km/h pred zastávkou a popri zastávke ísť v takomto tempe a následne zrýchliť na maximálku
Vedeli by to ušetriť kľudne aj 2-3 minúty na úseku Dubravka- Centrum..
Reply on: david11 #254319:
Načo električkám pridávať ďalšie zastávky? Tá nová zastávka Vodná veža je zbytočná, podľa mňa je v súčasnosti zbytočná aj zastávka Kráľovské údolie - aspoň nechať tam buď iba autobusovú, alebo iba električkovú zastávku.
Reply on: david11 #254325:
Ok, chápem ale podľa mňa sú to dve veľmi odlišné situácie. Pri vlaku v zásade musíš ísť z rýchleho módu dopravy (vlak) na pomalší (električka), pri autobuse sa naopak bavíme o prestupe z pomalého na rýchly (aspoň teda v špičke kedy cestuje väčšina ľudí a autobus má dobrú šancu sa zasekať v zápche).
Reply on: 810zssk #254324:
To bolo na margo cestovania z N. Mesta vs. hl.stanica.
Nehovím, že nefunguje. Inú možnosť totiž nemajú, keď sa to tam ukončuje. Ono to prebralo trasu po linke tuším 630, ktorá bola pod DPB. No predtým boli roky vedené určené spoje L32 (53) z Trnavského mýta na Čiernu vodu.
Reply on: david11 #254322:
No a teraz si predstav že 525 a 527 cestujúcich na Zlatých pieskoch vyhadzujú už roky a funguje to v pohode.
Reply on: david11 #254322:
Medzi Nivami a ZP/Astro neexistuju dalsie zastávky?
Pisem o Bajkalskej.
Reply on: Joyki #254304:
No a teraz si predstav, že ťa vyhodí regio bus na Zlatých alebo Astronomickej namiesto Nív ..
Reply on: Zberač mínusiek #254317:
Po dávke letného slniečka Vám magistrát jehoVallovistov pripravil akciu jesenný daždík. A už sú šumy, že zimnou akciou bude mrazivý vetrík.
Ďakovné listy, maily a príspevky na sockách adresujte tete Táni.
Reply on: TomJ #254307:
No mohli by ju obnoviť. To územie sa dosť zmenilo od čias, keď argumentovali jej zrušenie tým, že pre tie tri vežiaky stačí obsluha autobusmi. Momentálne tam premávajúce bus linky sú veľmi nespoľahlivé v špičke. Hlavne 31,39 , kde od úpravy obehov a skrátením vyrovnávky v CSU to chodí aj 7-8 min. zmeškané už z konečnej. L37 jazdí náhodne vo vláčikoch.

Zberač mínusiek

Reply on: henko151 #254316:
Už som sa zľakol, že hovoríš o bratislavskom tapovaní.

Zberač mínusiek

Reply on: upravovač fotiek #254309:
Dnes bolo "krásne" moknúť na autobusovej zastávke Jungmannova so synom - oni snáď plánujú atypy dávať aj sem? No, hlavne že to bude niekedy po zime.
Reply on: bobitwo #254274:
Tapovanie v autobusoch funguje tak, že do hodiny musiš uskutočniť posledný prestup. Teoreticky sa môžeš voziť aj 3 hodiny za cenu jednej jazdy, ak prestúpiš tesne pred skončením časového limitu na nejakú dlhú linku.
Reply on: BA2301 #254314:
S tým absolútne súhlasím.
Reply on: 810zssk #254292:
Nemyslím, že je nevyhnutné aby autobusy z regiónu končili na Nivách. Ale každý by mal prejsť ce jeden alebo aj dva prestupné uzly a nie končiť tam, kde ani líšky už nebaví dávať dobrú noc.
Reply on: gejza #254297:
Pokiaľ budeme striktne rozlišovať medzi prímestskou a mestskou dopravou a pokiaľ tú prímestskú dopravu ukončíme na vstupoch do mesta, tak nejde o integrovaný dopravný systém. Ide o niečo ako čiastočne integrovanú tarifikáciu, ale tam to končí. Integrovaný dopravný systém to bude až vtedy, keď sa v celom regióne bude dať cestovať pohodlne s prestupmi na vybavených uzloch siete a keď linky budú zodpovedať prevládajúcim tokom pohybov cestujpcich.
Reply on: TomJ #254308:
Nemusia končiť na okraji. Môžu eventuálne plniť rolu expresov, ktoré Vallo mimochodom sľuboval. Nič nebráni pezinským busom končiť v Ovsišti, alebo stupavským na trnavskom (Šamorínske by som ukončil na Blumentáli 👹👹👹).

Samozrejme, nevyhnutnou prerekvizitou sú bus pruhy a nástup všetkým dverami (teraz si predstavujem regiobus v dnešnom režime na Blumentáli ako tam stojí na koľajniciach a vodič vyhrabava mince aby cestujúcemu vydal 🤣 )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.