Reply on: S499.1023 #63738:
1)
- napríklad zmena z 15 minút na 11 minút bude stačiť ?
- a keď sa chceme dostať k riešeniu prímestskej (kde sa dá) koľajovej dopravy (Vajnory, DNV, Biskupice), to uskutočníme a prepravíme po čom ?
2)
- nedávno ich na Račianskej ešte zužovali. A je mnoho miest, kde nie sú rozšíriteľné, pokiaľ neposunieš - cestu, chodník, osvetlenie a plot + nekúpiš pozemok. Čo je dramaticky jednoduché, ale dajme tomu, že OK.
- automobilová doprava je na všetkých radiálach závislá od križovania s električkovou traťou. Preferencia vo chvíli keď auto stojí v koľajisku - nepomáha. Necháš autá obchádzať dvojnásobne vzdialenosti po podjazd ?
- alebo vytvorením preferencií typu botanická po celej dĺžke - ďakujem - ešte si pridaj odbočovacie jazdné pruhy a ďalšie semafory
3) Jo, postav sa na Pavlák a do prestupu na muzeu - to sú ľudia širšieho centra - ak tým myslíš cca okruh Anděl, Mustek, Florenc, Flora, I.P. Pavlova, tak to je už tranzitná funkcia - a nie centrum.
4) mestsky okruh by mal byť priamo napojený na električkovú trať s tým, že by na ňom existovali spoločné (4 koľajné) úseky a spoločné stanice s železnicou.
-
marian555
Uz dlho sa vie o hluposti, ze zakazdym, ked duobus zlezie z kopca, bude musiet dat dolu palice, zapnut dieslak a po otoceni na Molecke, bude vodic musiet vyliezt von a dat ich naspat hore. To je zname, ? no vsimol som si ze tie palice nebude davat dolu na zastavke Molecova smer mesto, ale este pred krizovatkou. To preto, lebo za zakrutou, krizovatkou, neosadili silnejsie stlpy, ktore by uniesli trakcne vedenie. Preto ma zaujima ci o tom DP vie a tak si skodi, alebo magistrat neberie ohlad, tak ako v inych pripadoch.
Napriklad, neochota vybudovat pri Technopole kruhovu krizovatku, obratisko, ale radsej tam osadit semafory.? Alebo iny priklad, rekonstrukcia povrchu obratiska na Holicskej. Miesto tam pokial viem je pre jeho rozsirenie.