Reply on: Sommelier #63741:
1) - Hlavne NEDÁVAŤ dokopy mestskú a prímestskú. Jazdia snáď vo Viedni električky alebo metro po S-Bahne? Chceš električkou jazdiť do Galanty
- Áno, skrátenie jazdnej doby o 16 % bude veľmi dobré.
2) - Je tvoja stavba kompletne nového systému lacnejšia než ten výkup a presun plota, cesty, chodníka?
- a prečo by to auto malo stáť na koľajniciach, keď bude mať zabezpečený prejazd? A prečo by nemohlo ísť k podjazdu?
3) Ja nehovorím, že NIKTO neprestupuje. Ale absolútna väčšina pokračuje od metra pešo alebo električkou v rámci centra. Opakujem otázku - AKO by si im pomohol okružnou metrotraťou NAMIESTO "C"?
4) Na akú električkovú trať? Na tú jestvujúcu, v tvojom prípade dokonce nerekonštruovanú a nepreferovanú (lebo za tieto peniaze si postavil okruh)? A to by ako pomohlo dorpave v radiálnych smeroch, po ktorých JE, BEZ OHĽADU NA TVOJ NÁZOR, rádovo vyšší pohyb?
81-71
Re #63734 S499.1023: Dobre,zopakujem.Samozrejme, ze sa vozia, na tom by nebolo nic, ak by sa obcas aj zaujimali o to, aky stav ma vozovy park.To ze nakupili 22 Solarisov je predvolebny tah pred komunalkami, podobne ako Dlhe Diely a tie trolejbusy...rozdiel je v tom, ze v menovanych mestach ide radnici aj o to, v com sa vozia ludia, co prepoklada, ze niekedy z toho auticka aj vystupia a zaujimaju sa o to.