Reply on: Sommelier #63741:
1) - Hlavne NEDÁVAŤ dokopy mestskú a prímestskú. Jazdia snáď vo Viedni električky alebo metro po S-Bahne? Chceš električkou jazdiť do Galanty
- Áno, skrátenie jazdnej doby o 16 % bude veľmi dobré.
2) - Je tvoja stavba kompletne nového systému lacnejšia než ten výkup a presun plota, cesty, chodníka?
- a prečo by to auto malo stáť na koľajniciach, keď bude mať zabezpečený prejazd? A prečo by nemohlo ísť k podjazdu?
3) Ja nehovorím, že NIKTO neprestupuje. Ale absolútna väčšina pokračuje od metra pešo alebo električkou v rámci centra. Opakujem otázku - AKO by si im pomohol okružnou metrotraťou NAMIESTO "C"?
4) Na akú električkovú trať? Na tú jestvujúcu, v tvojom prípade dokonce nerekonštruovanú a nepreferovanú (lebo za tieto peniaze si postavil okruh)? A to by ako pomohlo dorpave v radiálnych smeroch, po ktorých JE, BEZ OHĽADU NA TVOJ NÁZOR, rádovo vyšší pohyb?
Sommelier
Vieš až moc dobre načo by bol okruh dobrý, to že sme naučení prestupovať v centre je nočná mora, z ktorej by sme sa mali dostať - a to sa pokračovaním týchto v centre prestúpiš - tendencií nepodarí.
Nemení sa až tak pomaly, aby si v rámci rozvoja nestíhal s dopravou... Vieš čo vyrastie v zvyšku Petržalského koridoru ? Vieš koľko mrte lukratívneho priestoru - aj pre byty, aj pre administratívu (možno kultúru a spoločenské stavby) a malú výrobu to je ?
Celá Vajnorská bude do 50 rokov zmenená na nepoznanie, aj to vieš - a to je možno horizont uskutočnenia mestského železničného okruhu.