Reply on: aquila #59374:
"dalej filialka by mala mat 5+2 kolaje, cize je dimenzovana plus minus OK aj keby to mala byt centralna stanica." Ak som dobre pochopil z tých pár remingovských obrázkov, pôjde o 5 železničných a 2 električkové koľaje, je tak? To je fantasticky dimenzovaná centrálna stanica, len čo je pravda. Súčasná hlavná stanica má pri perónoch 7 slušných koľají + 1 pri 6.nástupišti + 2 krátke pri piatom, a to zástancovia megalomanského projektu železníc frfľú, že hlavná nestíha.
Maximálna projektovaná rýchlosť 80 km/h - no to už bude koridor... Myslím, že keby urobili rekonštrukciu trate cez UNeSko a Nové Mesto (štíhle výhybky a pod.), bolo by to rozumnejšie. Časová úspora tunelového variantu by bola mizivá (cca 6 minút) pri neporovnateľne vyšších finančných nákladoch.
marclucpicard