Reply on: aquila #58384:
No ta hala bude skutočne nova a bude urcena na odbavovanie, dačo pomože ale v zasade neprichadza k dakej velkej kapacitnej zmene, pretoze staru pristavbu zburaju. Skor sa da hovorit a zvyseni komfortu pre cestujucich, pretoze terazjsia pristavba je nedostojna a neprimerana pre hlavne mesto. Iste v ramci projektu je navrhnute kde co,uvidime akoto dopadne, obchody a hypermarket maju byt ale pod zemou prepojene s podzemnym elektrickovym terminalom. Uvidime, ako bude vyuzita povodna hlavova stanica, teda nie budova v ktorej je muzeum, ale kolajisko, ktore okrem muzea do dnesnej doby pouzivaju aj zeleznice na posun, podla polohy novej haly to vyzera dost zaujimavo, ktovie ci sa to kolajisko nezacne znovu pouzivat, Bratislava by mohla mat defakto cast stanice ako "hlavovú", nesporne zaujimava vec aku mozme vidiet napriklad v Budapesti, v Prahe, Viedni a pod.Inak taka otazka do plena: neviete ako suvisi vyluka L210 s pracami na Miletičovej a Košickej?Minule som potreboval L210 a naraz tak o tom rozmyslam, co to je za blbost, ved L210 vobec nechodi cez tie miesta kde je vyluka...
aquila
aj ked vsetko je lepsie ako terajsi prilepok
Re #58354 Emo: dalsie take provizorium sa ide robit na elektricke
mas fakt pravdy, typicka bratislava
Re #58349 Martin Fundárek: mrkni to video co som sem hodil, je tam aj zaber na situacny plan a ako to bude vyzerat s napojenim na vsetky smery
Re #58371 Papyr: aj kvoli mostu, zopar statikov nadhodilo, ze jeden z dovodov preco sa strepal v TN mur bol aj most, resp nejake mikrovibracie (samozrejme hned po tom ze cely VUC aj mesto na mur kaslali ). co je fakt, ze v TN je pocut vsade ked ide nieco po moste ...
inak stanica samotna sa bude len rekonstruovat a par zmien bude. ide skor o novy most a o tu jednu prudku zatacku.
Re #58377 S499.1023: igorko, a co zavidis, ze som studoval vo viedni ?