Reply on: Valec #58306:
? Tomu projektu hauptbhf. hovoria tiež "Wien Europa Mitte", má to byť akože prepojenie do "Novej Európy".
________________
Re #58330 S499.1023: Trenčín - Ja som toho názoru, že keď sa robí, tak poriadne a nie po rozheganom moste. BTW v budúcnosti budú železničiarom ďakovať, pretože budú môcť použiť súčasnú trasu železnice cez Váh na GK most. ?
Tahať okolo Trenčína,... pche,.... Za 5 - 10 mld.? ?
________________
Re #58333 Engerau: Blbý nápad, do Prievidze idú dva vlaky denne a ešte takú blbosť spravia, že každý z inej stanice. A ty si myslíš, že Petržalčan, čo chce ísť podvečer do Prievidze, si radšej privstane na pol siedmu ráno, pretože ZSSK mu vtedy ponúka exkluzívny spoj rovno z 5ržalky? ☠ Takto nikomu nepomohli iba ľudom zbytočne komplikujú život. Na hlavnú by mali chodiť všetky R, Zr, IC, EC a na NM a Petržku môžu dať niekoľko osobákov.

aquila
v trencine sa zbura enem par domov a budu mat vynovenu stanicu, novy most a pekne uzemie
Re #58331 BigMac: severna tangenta je (resp bola) vo verejnych pracach so zaciatkom 2007-2008. vyhral variant c.3 teda nastastia tunelovy poza jaskov rad z pionierskej na brnensku/prazsku, cim sa dokonci vnutorny okruh v BA. odhadovane naklady boli 5 miliard korun.
len tunak sa spekuluje, co zacat skorej, ci severnu tangentu alebo D4 a siesty most cez dunaj popod slovnaft s napojenim na D1.
to co si spominal ty lamac - krasnany je z kusok ineho cesta, to je na vonkajsi mestsky okruh, ale to sa tak skoro nebude stavat, lebo to je uz kusok drahsie.
to uz sa skor bude stavat karpatsky tunel od stupavy po D1, ale jeho cena sa odhaduje na 1-2 miliardy euro v dobe jeho stavby.
co je skoda, so zeleznicnym tunelom pod karpatami sa uz ani vyhladovo nepocita