Reply on: ribbit #253530:
Osobne preferujem ponechanie L7 a možnost točenie cez Obchodnú- Tunel- Most SNP- Jesenského- Námestie SNP a cez obchodnú naspäť na Vinohrady/Rača .. Linku 1 predĺžiť do Petrzalky
Linku 3 nechať tak ako je
Linka 7 nemá vhodné obratisko v centre ale takto by ponúkla nové zaujímavé spojenie
Prípadne urobiť to tak že linka 1/7 by sa počas špičiek prejazdovali pri moste SNP a mimo špičky by ostala 1 v terajšej trase (v podstate by bola vedená stále v trase Hlavná stanica -NLŠ a linka 7 Racianska-kapucinska-Most SNP) nárast vozidiel by nebol až taký veľký na predĺženú 7 3-4 vozidla a detto aj pre linku 3 nejakých 5 vozidiel)
Nevýhoda tohto by bola že by zjavne pár poradí na L1/7 bolo obsluženych K2..