Reply on: HB real #56018:
Kde sa to naozaj nedá vyriešiť inak ako tunelom, okrem centra, kde sa stavať tak skoro asi nebude (mimo napojenia na Šafko)?

ale dam si tu namahu a ked pojdem nabuduce v ULF-e tak ti odfotim co je priamo v elektricke a tam su tie udaje ktore suhlasia s brozurkovu SGP/Elin union

nebudem sa tu X krat opakovat, precitaj si co chcem 
, ale to nemá pre MHD reálnu hodnotu, rovnako môžem povedať, že Bugatti Veyron rozbehneš na 400 aj na slovenskej diaľnici
. Pre MHD postačí vozidlo s Vmax = 70-80, dôležitejšie je, aby podobnú rýchlosť medzi stanicami mohlo trvalo dosahovať.
takze kde by si chcel sa prehanat s elinou 110 kmh 
a pre BA moze platit aj tych 330 


aquila
co je na tom zavadzanie ? v somalsku by sa do tej elektricky dalo mozno aj 600 ludi, je to relevantne ? nie je
ja vychadzam z praxe
tak isto ako zavadzas ohladne tratovej rychlosti
ohladne M1, okey, tak som mal mozno nespravne info, ale tym 90sekundam sa mi vazne nechcew verit. jedna vec je co je napisane a druha vec je prax. v prahe som vzdy cakal na metro hrozne dlho :)))
usek bosakova - janikov dvor sa neda posudzovat samostatne, alebo sa budu na bosakovej otacat elektricky ?
hovorime o komplexnej problematiky kde musis zahrnut dva neuralgicke body => safko a kamenne. a pri zvazeni tychto faktov sa na 90 sekund nedostanes ked urobis cokolvek