aquila, Beus: Budova poisťovne rešpektuje koridor NDS. Ten totiž nesmeruje z Nív popod poisťovňu na Šafárikovo nám. ale na Kamenné nám. Tam je rezerva na stanicu pod Nám. SNP a pod vybúranými barákmi v predĺžení jeho osi na Kamenné nám. Vizualizácia je na známom obrázku http://www.subways.net/Slovakia/snpsubway.jpg
Re #53798 aquila: "ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty. " - Myslím, že s touto myšlienkou sa zhodne väčšina účastníkov diskusie. Akurát nechcú, aby to bolo na úkor využitia koridoru pre NDS. Čím by sa značne zmenilo trasovanie NDS, ktoré je podľa môjho názoru navrhnuté celkom dobre.
"cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to
ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi
pouzitelny most je az apollo ..." - No, od septembra po Viedenskej ceste žiadna MHD nechodí, až na krátky úsek linky 50 od križovatky pri divadle Aréna. Hlavné zaťaženie je v smere z Jantárovej cesty. Linka 95 má byť plne nahradená električkou, linky 50 a 78 pravdepodobne skrátené po Šafárikovo nám. Takže pre MHD uzavretie Starého mosta problém nepredstavuje.
Re #53785 yale: Nemyslím si, že by na tomto fóre výrazne prejavovali diskutujúci typu Feroslav. Skús upresniť, pre zaujímavosť.
Re #53798 aquila: "ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty. " - Myslím, že s touto myšlienkou sa zhodne väčšina účastníkov diskusie. Akurát nechcú, aby to bolo na úkor využitia koridoru pre NDS. Čím by sa značne zmenilo trasovanie NDS, ktoré je podľa môjho názoru navrhnuté celkom dobre.
"cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to
ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi
pouzitelny most je az apollo ..." - No, od septembra po Viedenskej ceste žiadna MHD nechodí, až na krátky úsek linky 50 od križovatky pri divadle Aréna. Hlavné zaťaženie je v smere z Jantárovej cesty. Linka 95 má byť plne nahradená električkou, linky 50 a 78 pravdepodobne skrátené po Šafárikovo nám. Takže pre MHD uzavretie Starého mosta problém nepredstavuje.
Re #53785 yale: Nemyslím si, že by na tomto fóre výrazne prejavovali diskutujúci typu Feroslav. Skús upresniť, pre zaujímavosť.
aquila
preco ponechat aj cestnu dopravu na starom moste ? kvoli kapacitnemu problemu bratislavskych mostov, ktore su neni vyriesene ani po dostavbe apolla.
a aj mimourovnove krizovanie tohto hrdla sa da vyriesit ked sa bude chciet. a aj dopravne
bojim sa prave toho "provizorneho" (rozumej staleho) napojenia elektriciek, ktore bude robit chaos .. a _ohromen_ zdrzovanie ...
ale odhadujem ze solidne vyriesenie len tohto bodu pre dobre krizovanie rychloelekricky, elektricky a cesty by bolo docela drahe 1-1,5 miliardy minimalne ...
primestke vozidla su v pohode, to je skor ten mensi problem. aj stary rad 560 by to v pohode zvladal. si pozri rakuske s-bahn, absolutne ziadny problem to nie je a pritom su to primarne primestke jednotky ...
ohladne rozchodu, to nechcem zacinat, lebo je 1000 pre a 1000 proti..
a zeleznicu som nesituoval do ulohy NDS, ale do ulohy toho ze budovanie NDS z toho moze mat velke vyhody a bude to dalsie prepojenie. vo viedni tiez nie je s-bahn kostra, ale len doplnok a velmi dobry, co sa odlahcenia tyka.
Beus: radio som nezjedol a ani sa nepovazujem za mudrca
co sa tyka niv, pointa je v tom, ze tam tie koridory su (okrem poistovne) respektovane, aj VUBka aj nova budova co tam vyrasta. a koniec koncov, keby si poriadne cital hovoril som o _pozdemnej_ stanici na styl wien rennweg popripade st. marx. treba vidiet, a uvidis ze to ide
a hlavne preto by bolo vhodna spolupraca, ze ked sa uz robi tunel, tak je jednoduchsie docasne na tomto useku obmedzit dorpavu a urobit hlbeny tunel pre zeleznicu a aj pre rychloelektricku => v tom je ta pointa spoluprace
aj na zapade je bezne, ze na takychto miestach jednoducho uzavru jeden pruh, a urobia tam hlbeny tunel pre metro/elektricku, co sa v tychto priestoroch v pohode da ...
cize preto hovorim o spolupraci a usetrenych miliardach.