Reply on: Sommelier #45388:
Áno, a ja píšem, že odkedy zanikla trať na Nivy (čo boli tie koľkajnice pozdĺž Karadžičovej), je mestská žeelznica v BA odpísaná. A keby sa s tým koridorom, počítalo, tak by sa nezastaval.Re #45389 Sommelier: A tá časť trate, čo by neviedla po pozemku MO, by viedla kade? Po estakáde nad Bajkalskou či ako? Okrem toho sa obávam, že pre zachovcanie akého-takého polomeru oblúka by si možno musel búrať ešte ja Polilkilniku Tehelná. A ako by si do Filiálky zaústil trať od Kútov? A kto by cestoval z Engerau na Filiállku ešte hroznejšou okľukou, než je dnes z Engerau na Hbf.?
tomas1
Rovnako aj Brno som uviedol len ako jeden z mnoha prikladov. Ten, kto to tam pozna vie, ze od stanic z kazdeho smeru sa dostane s MHD na vsetky svetove strany a to prosim pekne je v prestupnom systeme s malo linkami, hovoria tomu uzly a nemaju len jeden na HLST v centre. (Modrice, Kralovo pole,...)
No taku linku 50 by bolo vhodne od slimaka presmerovat na ZST Vinohrady. Argument, ze tam nieje otoc obstoji len vtedy, ak by DPB robila neuspesny tlak na mesto na jej vystavbu. Je jasne, ze ti na radnici ked sa vozia v bavorakoch? vedia prd, to im treba predlozit nejaky lakavy radikalny navrh na zmeny.
Re #45383 S499.1023: Vyhovorka na MIESTNE SPECIFIKA to je velmi casty a velmi hlupy argument v prospech zachovania sucasneho stavu, sa pouziva nielen v BA.
A k PRAHE ano, maju odvsadial vsade a mimochodom tam nadavaju na riedke intervaly(viac ako na spinu vo vozidlach), a tam rovnako ako v BA je odliv k individ.doprave vyrazny - dosledky systemu od vsadial vsade. Praha je proti tvojej argumentacii. To bol ale priklad zo strany Janula, aj to s tym krizom, takze reagujes na nespravneho.