Reply on: tomas1 #45392:
To je samozrejme zmaska bludov. Modřice sú prakticky mimo Brno, Královo pole má spojenie len preto, že zhodou okolností tam je terminál A, E aj T. Opakujem svoj dotaz na Horní Heršpice, čo je stanica v smer od BA aj od Třebíče.Preťahovať linku 50 na žst. Vinohrady paralelne s kapacitnou električkovou traťou so špičkovým intervalom 3 minúty je zvrátenosť a nemá to nič spoločné s tým, že tam nie je otočka. S takýmto návrhom by Ťa v Brne hnali kade ľahšie.
Žiadna výhovorka na miestne špecifiká tu nebola, to bolo prosté konštatovanie skutočnosti. Polus som vybral preto, lebo si sa dožadoval PRÁVE priameho spojenia s Polusom a Ružinovom.
Samozrejme, že v Prahe nadávajú na riedke intervaly, keď im tam idú električky prakticky nepretržitým prúdom a podiel MHD je veľmi, veľmi vysoký. Ale ja som Prahu uvádzal ako nevhodný príklad pre janula, keďže som nechcel na každý príspevok reagovať samostatne.
Tvoja argumentácia je čisto účelová, keďže požaduješ systém nosných liniek s krátkym intervalo a SÚČASNE požaduješ, aby jedna z týchto liniek bola vedená v relácii žst. Vinohrady - Polus. Ešte raz - k Polusu sa dostaneš pohodlne na 30 min. CL s JEDNÝM prestupom, čo ešte chceš?
A opakujem otázku - nemáš niečo do činenia s firmou ASCII Solutions? Tvoje asertívne jednanie v snahe presadiť vlastné riešenie ako jediné správne (a rovnako aj v NR) by tomu nasvedčovalo.
tomas1
Rovnako aj Brno som uviedol len ako jeden z mnoha prikladov. Ten, kto to tam pozna vie, ze od stanic z kazdeho smeru sa dostane s MHD na vsetky svetove strany a to prosim pekne je v prestupnom systeme s malo linkami, hovoria tomu uzly a nemaju len jeden na HLST v centre. (Modrice, Kralovo pole,...)
No taku linku 50 by bolo vhodne od slimaka presmerovat na ZST Vinohrady. Argument, ze tam nieje otoc obstoji len vtedy, ak by DPB robila neuspesny tlak na mesto na jej vystavbu. Je jasne, ze ti na radnici ked sa vozia v bavorakoch? vedia prd, to im treba predlozit nejaky lakavy radikalny navrh na zmeny.
Re #45383 S499.1023: Vyhovorka na MIESTNE SPECIFIKA to je velmi casty a velmi hlupy argument v prospech zachovania sucasneho stavu, sa pouziva nielen v BA.
A k PRAHE ano, maju odvsadial vsade a mimochodom tam nadavaju na riedke intervaly(viac ako na spinu vo vozidlach), a tam rovnako ako v BA je odliv k individ.doprave vyrazny - dosledky systemu od vsadial vsade. Praha je proti tvojej argumentacii. To bol ale priklad zo strany Janula, aj to s tym krizom, takze reagujes na nespravneho.