81-71: dalsou chybickou krasy DPP Metra je zalostne nizka kapacita linky C. Praha ma vsak pre metro silny argument: dostatocne vela ludi na to, aby si (primerane) kapacitne dokazal vytazit 5 vozovy vlak pri stale prijatelnom (10min.) intervale aj v skorych rannych a neskorych vecernych hodinach. Mimochodom dalsi prazsky metrokiks je koncepcia novych suprav M1: Nie su variabilne spriahatelne tak, ako boli stare Ečs a 81-71. Z nich si v pripade mimospickovej potreby teoreticky vyziskal aj vlak 2vozovy.
tr3mp
"Jedna vec je, že mestu nerobí problém dat miliardy pre výstvabu gumukolovej infraštruktúry ale pre NDS áno" - Predpokladám, že pod pojmom NDS myslíš nosný dopravný systém MHD a nie Národnú diaľničnú spoločnosť
Vieš dokázať svoje tvrdenie? Môžeš, prosím, vymenovať stavby, na ktoré dalo mesto miliardy?
Po dostavbe D1 a D2 bude s veľkými stavbami pre IAD území Bratislavy na pekných pár rokov pokoj (priority štátu budú v iných častiach SR). Diaľničný tunel popod Karpaty, tunel Bojnická - Lamač, severná tangenta či šiesty most na D4 sú hudbou ďalekej budúcnosti.