Reply on: Janči #36973:
1. zle poznas vyhlasku, nehovori o 30, ale o 40 metroch a suprava 3xT6A5 tuto dlzku prekracuje o neaku meter (spriahadla)2. zmenit sa da bud vyhlaska alebo definicia toho co ta elektricka vlastne je, ak by bola vola, da sa to...
3. skor ty si prilis velky optimista v tom, ze ak sa postavi tych cca 8 km trasy metra a da sa to neak do prevadzky, ze budu peniaze aj na pokracovanie vystavby (usek popod dunaj ma podla prognoz ako jediny sancu v najblizsich 30 rokoch si zarobit na svoju prevadzku, takze zabudni na budovanie neakych inych tras ako do petrzalky)
3.1 tato trasa bude uplne rovnaka "zvazacia" ako ta elektricka s uplne rovnakou funkcionalitou, len bude odlisna cena (vystavby aj prevadzky) a napojenia na ostatne systemy (prestup)
3.2 zriesis tymto iba cast petrzalky balikom financii, s ktorym by sa dalo pomoct daleko viacej doprave vo vacsom rozsahu keby sa nevyplytvali na tunely (nezabudaj ze nielen v petrzalke byvaju ludia)
Ámos
Re #36947 yale. No ja som skôr myslel na Nizkopodlažné vozidlá s podlahou vo výške 350mm od T. kolajnice a vyššie obrubníky ako teraz používané čiže tiež nústupište vo výške 350mm od T. kolajnice. Neviem si dosť dobre predstaviť vysoké nástupištia v takej Karlovke.
Re #36949 Galiyosha: Ja s tebou/ s vami súhlasím, že Petržalka potrebuje sieť električkový tratí (a keď sa človek pozrie na mapu ľahko vidí kade by mohli viesť) ale metro sa zavrhlo, hlavne pre neschopnosť budovať ho skrz financie. Preto je nereálne žiadať rovnaký obnos financií na budovanie električiek ako bol plánovaný na metro.
Re #36969 Janči: Ty mysli reálne. Za 100mld. by si sa električkou vozil aj na železnú studienku, nie len po dvoch takmer dokončených trasách.
Škoda, že nie sme chudobnejší. Počul som, že Atény čerpajú 75% financií na stavu metra z fondov. DNV by sa mala odtrhnúť ? a vytvroiť región Bratislava len územie mesta.