Reply on: tr3mp #29724:
Tak som sa na to lepsie pozrel a onemel som uzasom - dokonala schema! (Dufam ze to nie je len polnocna slepota)Liniek by bolo malo ako vo Viedenskom U-bahne a dokonale prepojenie, len mam jednu velmi vaznu pripomienku: Terminal Vazovova pred Danovym uradom! Ideaaaalne a velmi chybajuce miesto na prestup na jednej hrane! Aj ked ako pozerm na ten navrh znova, tak L2 by odbocovala na Vazovovu takze nic ?. A este o kusocek viac by som zredukoval zastavky, resp. zriadil zastavky na znamenie (opakujes po zltych tabuliach ze to v PDFku neuvadzas?

galiyosha
Re #29694 Beus: Tak to s tymi vozokilometrami v pripade suprav je megak@#$%ina. Asi ako osobomesiace v uctovani najomneho. To si takto stanovil magorstrat? To je chore...
Re #29703 lubos (!): Ved zverejni. Nevidim dovod, preco by to mal niekto ofrflat.
Re #29708 Vladimír: Spociatku sa mi nepacili niektore veci, ale ked som sa nad tym zamyslel a precital este aj tvoju argumentaciu, nemam co vytknut. Neskusal si len tak narychlo zratat potrebny pocet vozokilometrov, ci by sa museli zmenit vykony? Budu dve slabe linky stacit pre Ruzinov? Narazam na vlozene poradia na dnesnej 9. Alebo tie su cisto kvoli Karlovej Vsi? (Nepoznam tamojsie pomery, tak budem rad, ak tuto moju obavu niekto potvrdi alebo vyvrati.) Z hladiska zapamatatelnosti by bol lepsi spickovy interval 6 minut, resp 3 minuty, ale to by som asi chcel uz privela.