Reply on: Papyr #29628:
Achhhh... To je typicke DPB. Pritom by kludne stacilo spravit linku 49 ako trolejbus tak, ze by na Vojenskej nemocnici necakala a iba by sa tam otocila a s vlkmi by isla naspat po tej malej cesticke, ako 212. Jednoduche a prakticke 
J
Ale keď už stavať podjazd tak pre autá. Ale s tým by sa malo počkať až sa dostavajú dialničné úseky a most K. a uzavrie S. most, ako bude táto križovatka využívaná. A ak by sa ešte aj Štúrová stopla, tak by stačila klasická, !!!dobre fungujúca!!!, preferencia na svetlách.
Práve povrchné vedenie by bolo v prípade povodní lepšie, bo eliny môžu jazdiť až kým nie je na kolajách 10 cm vody. To si v tunely dovoliť nemožeš a uzavieť ho musíš, keď sa k nemu voda priblíži nebezpečne blízko, bo keď začne tiecť dnu, hneď je plný. O tom sa bohužil presvedčili aj v Prahe pri poslednej 500-ročnej vode.