Reply on: Andy #29545:
Ach so ist das... takze, ked tomu spravne rozumiem, 49 musi byt autobus, pretoze usek Vojenska nemocnica-Patronka nie je v tomto smere zatrolejovany a inak sa tam dostat neda (linky 22 a 43 to obchadzaju). Takze riesenim nie je ani trolejbusovy polookruh NOU - Kramare - Patronka - VN - Kramare - NOU. To DPB fakt nema tych 10-15 milionov Sk na zatrolejovanie tohto useku?
Ad cislovanie duobusov: to, ako si duobusovu linku ocisluje DPB, je vcelku nepodstatne, aj ked od nich sa da ocakavat aj zhovadilost typu "linka 601". Ale... ako by sa k nim spraval Drahovy urad? Povazoval by sa duobus (trolejbus s plnohodnotnym dieselom) za drazne alebo cestne vozidlo? Teda, stacilo by mu evidencne cislo DPB, alebo by potreboval riadnu SPZ?
J
Ale keď už stavať podjazd tak pre autá. Ale s tým by sa malo počkať až sa dostavajú dialničné úseky a most K. a uzavrie S. most, ako bude táto križovatka využívaná. A ak by sa ešte aj Štúrová stopla, tak by stačila klasická, !!!dobre fungujúca!!!, preferencia na svetlách.
Práve povrchné vedenie by bolo v prípade povodní lepšie, bo eliny môžu jazdiť až kým nie je na kolajách 10 cm vody. To si v tunely dovoliť nemožeš a uzavieť ho musíš, keď sa k nemu voda priblíži nebezpečne blízko, bo keď začne tiecť dnu, hneď je plný. O tom sa bohužil presvedčili aj v Prahe pri poslednej 500-ročnej vode.