Reply on: y@ #29590:
A ty si myslis, ze zaujimavy/zaujimava si, ked si ani nevies precitat, ze toto nie su stranky DPB?d3k0: Myslim, ze ovela ucinnejsie by bolo, keby si to tlacidlo z okna Pridaj prispevok odstranil, a len na koniec toho textu napisal, ze pre pridanie prispevku nech si uzivatel zaskrolluje na koniec stranky. Ti, co by vedeli, ze to musia spravit, by rovno stlacili End, a ten zvysok nech si pekne cita.
).
) aj za cenu nižšej prejazdnej rýchlosti ako úrovňové križovanie s križovatkou s autami prichádzajúcimi z troch smerov (Vajanského nábr., Dostojevského rad, Štúrova). Až o toľko nižšia rýchlosť (teda iba 20 km/h) by byť nemusela, navyše je to pomerne krátky úsek. Štúrova je naviac širšia ako Obchodná, takže pre peších by zostalo viac priestoru (v každom smere chodník + jeden súčasný jazdný pruh pri dvojkoľajnej električkovej trati), preto by sa dala trať aspoň čiastočne oddeliť, aby chodci nebehali halabala, napr. zábradlím s medzerami len v určitých intervaloch. Ešte by zvýšilo aj miesto pre cyklistický chodník Petržalka - centrum. Samozrejme, úplne najlepší z hľadiska plynulosti by bol podzemný prechod centra, ten však tak skoro nebude ...
y@
Električenky sú tiež nepremslené.Mám na mysli pásma.Keď niekto býva pri napr. pri Riviere /za botanickou záhradou/a chodí do roboty o 500 metrov ďalej, musí si kúpiť drahú električenku len kôli tým pár metrom.
-Spravte jedno pásmo, lacnejšie celosieťové električenky/o par desiatok Sk drahšie ako jednopásmové/.
-Prédľžte platnosť cestovných lístkov
-Kúpte konečne nové autobusy !
Ďakujem