tr3mp: ja sa tomu v zasade nebranim. len som ti chcel naznacit, aka by bola odozva zo strany magorstratu. isteze sa da vsetko, ale to sa najprv musi chciet. len mam velmi vazne obavy, ze zo sturovej auta nevyzenies. je tam velmi vela firiem a nie vsetky ulice maju prepojenie na vajanskeho nabrezie, resp. dostojevskeho rad. pozri sa na taku michalsku, obchodnu, pansku...atd. a vsetky menovane su v pesej zone, posledne dve dokonca so strazenym vjazdom a ako to tam vysiera? kazdy mafian a ini k...ti co maju v riti dieru tam spokojne parkuju alebo ohrozuju chodcov. ako myslienka to vsak vobec nie je zle, ak sa chces stat jej realizatorom mozem ti posluzit ako propagator. len pamätaj, ze psi hlas do neba nepride a moj tiez nie.
) aj za cenu nižšej prejazdnej rýchlosti ako úrovňové križovanie s križovatkou s autami prichádzajúcimi z troch smerov (Vajanského nábr., Dostojevského rad, Štúrova). Až o toľko nižšia rýchlosť (teda iba 20 km/h) by byť nemusela, navyše je to pomerne krátky úsek. Štúrova je naviac širšia ako Obchodná, takže pre peších by zostalo viac priestoru (v každom smere chodník + jeden súčasný jazdný pruh pri dvojkoľajnej električkovej trati), preto by sa dala trať aspoň čiastočne oddeliť, aby chodci nebehali halabala, napr. zábradlím s medzerami len v určitých intervaloch. Ešte by zvýšilo aj miesto pre cyklistický chodník Petržalka - centrum. Samozrejme, úplne najlepší z hľadiska plynulosti by bol podzemný prechod centra, ten však tak skoro nebude ...
) nebol Ty, ale iMHD to takisto určite nebolo, keďže je to nezávislá webová stránka tvorená voľné združením nadšencov.
S499.1023