S499.1023: Plne prechádzajúce mechanizmy (zemina či betón) od stavby vjazdu do garáži, chodili na Štúrovú a tak by chodili okolo vyhĺbenej jamy pri výmene štrku. Tu by mohli spôsobiť zosuv, následné popraskanie vozovky či vzhľadom na blízkosť základov iných budov ohroziť statiku.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel
bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel

bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
Martin Fundárek
1. V ČR majú 20 Kč v minciach a lístky v Prahe sú o polovicu lacnejšie, takže ak ide viac ľudí, nemusia nosiť so sebou za vedro drobných do automatu. (V tomto smere bohužiaľ NBS zaspala dobu. Vzhľadom na cenový vývoj sme dávno mali mať dvacky v minciach, a dnes už aj 50-ky.)
2. Sieť obchodov (nielen trafík, ako u nás), kde v Prahe dostať lístky, je o dosť hustejšia a otváracia doba taká, že pokiaľ práve nejdeš na nočák, nemáš so získaním lístka väčšie problémy.