Reply on: Andrej #253145:
No napr. večerné behy po centre BA. V električke sme čakali pokiaľ prejde celý konvoj na 15 min. a zdrhol mi vlak.
. Snáď nechceš tvrdiť, že vlastniť auto je iné ako vlastniť bicykel - spoplatnenie jedného ale nie druhého je diskriminácia
.



Neviem fakt prečo je pre vás tak dôležitá priechodnosť IAD teraz kvôli uzavretej ceste alebo na nábreží po vybudovaní cyklopruhov. Centrum miest ako aj Bratislavy je úzky priestor a objektívne IAD je veľmi neefektívne nakladanie s týmto priestorom.
. Niekde naratal ze zo 7 pruhov sa auta musia zaradovat do jedneho v podjazde Bajkalskou
.
bobitwo
Chce mesto znížiť počet áut v centre? Prosím,nech to spraví. Kde máme severný obchvat Bratislavy? Nikde. Ak zajtra zavrú Lanfranconi, celá doprava v Bratislave pôjde do análu. Neexistuje alternatíva. Ak sa neopraví Most SNP a bude sa musieť zavrieť? Ako chceš prepraviť ľudí z Petržalky, čo používali linky ako 91/191, 83, 84, 93, 94? To sú tisíce ľudí. Poženieš ich ich cez Most Apollo a upchaté nábrežie, kde máš v lete v špičkových časoch pre cyklistov tak 80 cyklistov za hodinu obojsmerne? A zime sa bavíme do 20 ľudí? To by znamenalo predĺženie doby cestovania mimo dopravnej špičky o cca 10 minút,v dopravnej špičke kľudne aj 30 minút.