Naopak, dnes je trend robiť zastávky v pruhu ešte aj s opatreniami proti obchádzaniu stanicujúcich vozidiel. Možno to tak do 10 rokov dorazí aj na SK za revu zákazníkov o progresívnych vallovinách.
To, že by tá zastávka bola priamo v pruhu by podľa mňa až tak nevadilo, keďže takých zastávok máme v Bratislave veľa, napr. hneď vedľa nástupište 47 smer Červený most. Navyše by to možno trochu ukľudnilo dopravu na Búdkovej, kde dnes autá jazdia kvôli rovnému úseku dosť rýchlo a prechod pre chodcov je trochu od ruky hlavne pri prestupe z 44 na 41, na ktorý je málo času. Rovnako aj zastávok v kopci máme viacero, takže s tým by tiež nemal byť problém.
V budúcnosti by sa mohlo súčasné výstupište (D) zarovnať po vzore nástupišťa v opačnom smere (A) a obratisko by sa zrušilo úplne. 147 by sa odklonila z Kalvárie k Depu Hroboňova.
na druhej strane súčasné výstupište je oddelené od ostatnej premávky a je v rovine(myslím čo do nadmorskej výšky). Prvý link by bol do kopca, druhý za ostrou zákrutou a obidva priamo na ceste, v oboch prípadoch bez možnosti rozšírenia cesty.
Viac menej len o elektrickej trakcii stránka prazsketramvaje.cz. Aj s rozsiahlymi diskusiami. Ale kvalite imhd sa to ani len nepribližuje. Výprava je na seznam autobusů. Aktuality z Prahy na dpp.cz.
Presne tak, vedia teda vývojári o tomto probléme? Ja osobne by som preferoval aby to ukazovalo všetky priame spoje medzi dvomi zastávkami bez ohľadu na čas. A verím tomu, že sa to tak dá nastaviť.
To bude asi tým, že tam je dlhšia jazdná doba (o jednu minútu – miesto piatich minút na ostatných linkách je tam šesť) a má odchody v rovnakom čase ako L72 alebo minútu pred L42 (teda príchod by bol v rovnakej minúte) teda vyhladávač to vyhodnocuje ako že tými ostatnými spojmi je to výhodnejšie a preto L70 to vôbec vo vyhladávaní neukazuje.
Tento problém je aj pri iných spojeniach.
Čo na tom, že keď ti ho vyhladávač neukáže tak naň nepôjdeš ani keď by to mohlo byť výhodnešie – ako napríklad keď L42 bude prichádzať na autobusovú s väčším meškaním (úplne bežné), trolejbusy nebudú jazdiť kvôli mimoriadnej udalosti, vynechá spoj na L42/72, vozidlo L70 bude prázdnejšie a podobne. Okrem toho pre niektorých môže byť výhodnejšie vystúpiť na nástupišti D.
Teda problém nieje, že v tejto relácii sa nezobrazuje linka číslo 70 ale v celkovom nastavení vyhladávača, ktorý vôbec nezobrazuje linky ktoré za ideálnej premávky nieje výhodné použiť (na základe matematického výpočtu) a potom niekoho kto bežne necestuje po bratislave ani nenapadne použiť inú linku keď by to preňho bolo reálne výhodnejšie a miesto toho bude čakať ako pako na zastávke hoci linka 70 môže prísť na zastávku skôr ako ostatné.
Čaute, sorry ak to tu nepatrí (som tu nový), ale ak si dám hľadať spoje z autobusovej stanice na Prievozsku nie je tam spoj číslo 70. Viem to niekde nahlásiť vývojárom? Dik.
Mať nástupište v oblúku síce nebude niečo nezvyčajné, každopádne je to však nepohodlné a nie zrovna bezbariérové (s rampou možno áno). Také nástupištia by sa teda, pokiaľ možno, nemali zriaďovať vôbec.
Pražáci dnes slávnostne spustili trolejbusovú L59 na Letisko s trolodlháňmi. Tak snáď vychytali všetky neduhy čo postihli naše vozy a čo DPB nebol schopný odhaliť za 3 mesiace skúšobných jázd. https://m.youtube.com/watch?v=eRgDc4XrAYA
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.