Reply on: Ike #252804:
Cize taketo nieco spravit, ako predpripravu na trat, je nad sily a schopnosti magistratu, co vie pouzivat iba bielu farbu, a aj to nie dobre a presne? 
Predsa o to menej prace by mali potom v buducnosti, mohlo to byt na ceste zaroven ako buspruh (nemusi byt nutne kazda trat plne segregovana ako to mame doteraz), a pri najhorsom by tam mohli spravit obratisko okolo parku Halkova, alebo potiahnut ku OD Slimak, a uz by chybala iba Tomasikova a vedel by si L50 plne nahradit elektrickou.
https://maps.app.goo.gl/QskoquLjxy3kithw8
https://maps.app.goo.gl/aRMxLvZnUvY9x39E8
https://maps.app.goo.gl/nWXKqX1f33YJpWA4A
3pa3ck3
TP 118 hovoria toto:
V obci sa vonkajšie okrajové čiary vymedzujúce okraj vozovky spravidla nevyznačujú: okraj vozovky má byť rozoznateľný na základe stavebných prvkov, najmä obrubníka a/alebo odvodňovacieho zariadenia. Okraj vozovky sa smie vyznačiť, len ak sú na to osobitné dôvody, najmä:
- okraj vozovky nie je dobre rozoznateľný na základe stavebných prvkov,
- je to potrebné na smerovanie premávky tam, kde sa mení šírka, poloha alebo smerovanie jazdných pruhov,
- chýba verejné osvetlenie, najmä mimo upokojených premávkových priestorov,
- je potrebné vymedziť vyšrafovaný priestor,
- ide o úsek na moste, v tuneli alebo v podjazde,
- zriaďuje sa postranný pruh s osobitným účelom (napr. parkovací pruh), ktorý nie je dostatočne vymedzený stavebnými prvkami.
Vyznačovanie vonkajšej okrajovej čiary sa aj v uvedených prípadoch musí obmedziť na nevyhnutné minimum. V upokojených premávkových priestoroch sa vonkajšie okrajové čiary vyznačujú len výnimočne, napr. na vymedzenie ostrovčekov na vozovke.