Reply on: kohut2012 #248191:
Na moste SNP nejde tak ani o bus-pruh, ale o jasné rozdelenie pruhov už na začiatku mosta, teda v smere do centra ešte na petržalskej strane. Tam by postačila DZ, ktorá by určila, že ľavý pruh je pre smer rovno a pravý je pre autobusy + odbočujúcich doprava na nábrežie. Autá by sa už rozdelili na začiatku mosta a nie až na staromestskej strane, ako je to dnes, kde neznalí vodiči zistia v pravom pruhu, že rovno smie len autobus a začnú sa preraďovať na poslednú chvíľu. A práve preto tu vznikajú kolízie. Keby sa autá rozdelili už na začiatku mosta, pravý pruh by sa odľahčil, a teda bolo by v ňom viac miesta pre autobusy a naviac by ku kolíziám dochádzalo menej.Rovnaká situácia je na Záhradníckej v oboch smeroch pred križovatkami s Jégého i s Miletičovou. Vodiči z centra často na poslednú chvíľu zistia, že ľavý pruh nepokračuje na Štrkovec, ale do Jégého a na poslednú chvíľu sa preraďujú. Čo tu už bolo nehôd! Rovnako v smere do centra, keď až tesne pred Miletičovou zistia, že ľavý pruh musí odbočiť doľava. Aj tu vznikajú kolízne situácie. V tejto situácii by pomohli DZ vždy už pred prvou križovatkou, ktoré by ukazovali, aké bude radenie za križovatkou. Veľmi sa čudujem, že KDI "v rámci plynulosti a bezpečnosti premávky" na to už dávno neprišiel. Pritom niekde to je - napr. pred križovatkou Jarošovej s Kukučínovou a potom Račianskou, ešte pred Kukučínovou viem, kam sa mám zaradiť, lebo je tu znázornená aj situácia za Kukučínovou, teda pred Račianskou.