Viacerí tu vymýšľate balenú teplú vodu. Problém podla mňa nieje s tým, ako sa sťažnosti podávajú, ale ako sa riešia.
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.
integrácia
Odo mňa má dnes Arriva ďalšiu sťažnosť, rovno na celú A4, lebo to, čo ma dnes viezlo, je adept na dožitie v sieťovanej posteli. Sledujem ho už pár týždňov, a úprimne, snažím sa mu vyhýbať, ale to nie je riešenie.
Tak, ako pravidelne vrieska po ľuďoch kvôli ničomu a len striehne, do koho by sa od rána zadrapil, tak aj jazdí a raz dakoho zabije, okrem srandy.
Minule volal s „pánom riaditeľom“. Bavil sa s ním ako s debilom (šofér s riaditeľom, nie naopak). Ja kebyže sa tak bavím so svojím šéfom, do hodiny balím sakypaky a astalavista bejby. Nech mi niekto vysvetlí, čo je toto za strelenú firmu.