Reply on: tr3mp #233091:
Však, keď 8-tisícový Lamač musí obsluhovať 6 liniek (nerátam tie do VW), je jasné že všetky budú mať mizerný interval. Preto by bolo lepšie miesto všetkých tých pseudoliniek jedna-dve s poriadnym a v prípade potreby prestúpiť.
Joyki
"Jedným z opatrení, ktoré nestojí nič a je ihneď riešiteľné, je zníženie rýchlosti v danej lokalite na polovicu, ak nie viac, a to do času, kým sa definitívne odstránia technické chyby električkovej trate," píše Beladič.
Takže modernizovala sa trať, aby sa zrýchlila premávka, ale je hlučná, takže rýchlosť znížime na úroveň, alebo menej, aká bola pred modernizáciou.
Mimochodom je hlučnejšia, lebo ešte nie všade je trať zakrytá. https://bratislava.sme.sk/c/22305052/obyvatelia-karlovej-vsi-sa-stazuju-na-hlucnost-obnovenej-elektrickovej-trate.html