Reply on: david1 #233098:
Okej, elektricky vsak maju radialy a omnoho hustejsi interval a omnoho nizsiu nachylnost na meskania. Zobral si len cast argumentu - skolaci, ale to rozhodne nie je jediny dopyt. A 36 predsa neriesi len prepravne vztahy Dubravka - ZB, ale aj ZB Bory, ZB - DNV s prestupom na hrane na Boroch. Doteraz vacsina cestujucich zo ZB bolo nutenych cestovat na Patronku kvoli takemuto prestupu, chces povedat, ze toto husto premavajucou 37-mickou vyriesis?Nesuhlasim s klbmi na 37, radsej by som siel do hustejsieho intervalu s kratkymi vozmi, pokial by 7,5min (7/8min) interval kapacitne nestihal, vtedy by som sahal az na klbove vozy. Ako cestujuci omnoho viac uprednostnim castejsie spojenie s cielom ako menej caste s vacsim vozom, uprimne ani nerozumiem pridanej hodnote takejto obsluhy pre obycajneho cestujuceho.
Co sa tyka 23/123, neviem co si predstavujes presne pod pojmom zlucenie. Mne z toho bud pride, ze zrusis 23 ku VW a Mlake a zachadzky vyriesis trebars 20 16x za den ku Mlake a ponechas len 123 obsluhujucu Lamac a Dubravku cez Bory alebo nechas len 23 posilnenu jazdiacu zachadzkou ku Borom.
Stale nie som presvedceny, ze linka urcena najma na zmeny do VW, cize 92, je vhodnym sposobom obsluhy novej stvrte.
Ma178rek
ako asi by to bolo príliš dobre obsluhované ale práveže treba zaviesť lepšiu MHD aby bola atraktívna
... ja si myslím že by sa to dalo, interval takejto linky by mohol byť 6/10/7-8/10 (o21 prechod na 15min)
63 by sa asi musela dať 12/20/15/20