Na momentalnu situaciu v Petrzalke je myslim obsluha MHD optimalna - vysvetlim: osadenstvo Petrzalky sa v momentalnej dobe "sklada" z dvoch hlavnych casti: z dlhorocnych obyvatelov, ktori pamataju sucasnu Petrzalku od jej vzniku - MHD a dopravu nevynimajuc + dost velka cast ich potomkov. Druhu cast tvoria obyvatelia uplne novi, ktori mali moznost najst ci zakupit si tu byvanie v navaznosti na kratsiu vzdialenost k pracovisku, ci k dostupnosti "lacnejsieho" byvania, ci ubytovania. Pre tychto bude Petrzalka este hodny cas spanielskou dedinou, kde sa budu orientovat len podla urcitych pre nich zachytnych bodov - a MHD. Cize - sumarom - "starnuca" cast a "pristahovalci". Ked sa dajme tomu zrusi zastavka Mlynarovicova pre 95, co urobia zastupcovia tychto dvoch casti obyvatelstva? Gro prvej si so znacnou namahou doslape k poliklinike, salezianom, na postu ci trhovisko. A gro druhej si bude tazko na novom zvykat - pretoze ked v zaciatkoch bude zakazdym cestou domov ci inam bludit, nemoct sa orientovat...a...co dalsi?...matky s malymi detmi, invalidi, rodicia s kocikmi ci "iba" turisti? Je to vsetko na dlhodobe riesenie - a doprava tomu moze vo velkej miere velmi prospiet - je tu predsa pre vsetkych...
Papyr
Zeleznice ma potesili. V novom CP CD mam aj tieto vlaky:
IC 120/121 Kosican - v trati Cadca-Kosice jede jako Ex
EC 130/131 Polonia - v useku Kuty-Rajka jede jako Ex
Vzhladom k tomu, ze v usekoch Cadca-C.Tesin a Kuty-Breclav je mozne EC pouzit aj bez priplatku a v Cechach EC priplatok neplatim (bo mam kilometricku banku), vznikaju mi dve rychle a lacne spojenia na Slovensko