Reply on: Mhr1 #229020:
Na rohu Špitálskej a Hollého je úzky pruh pre ostatnú dopravu, aj keď pred Kyjevom a pred hostelom je množstvo miesta. Pred vietnamským na rohu pri policajtoch je úzke miesto, aj keď je kopu miesta pri vietnamskom bistre a oproti policajtom pri opravovni hodín.
Vedenie trate na Špitálskej je katastrofálne, ako dokazujú aj časté dopravné nehody. Len preto, že maruškov Magoriát bol schopný akurát vymeniť koľaje, namiesto od základu nového projektu a narovnania trate.
Mhr1
Interiér električky CAF je tu:
https://imhd.sk/transport/galeria-media/858/elektricky/186323/Pohlad-na-riesenie-interieru-nad-podvozkami-v-dlhsej-verzii-elektricky-CAF-Urbos-100
Rovnako majú interiér riešený aj CAF-y na metrovom rozchode vo Valencii (povozil som sa tam po celej sieti, takže tiež neteoretizujem).