Reply on: 810zssk #227987:
Z praxe: Takže vodič napr. SAD Eurolines by dorazil niekam do Mníchova, kde by ho vystriedal vodič, ktorý tam deň predtým dorazil Rg (platený výkon) a po otočke Mníchov - Brusel - Mníchov by sa zasa odobral Rg domov? Autobus by potom stál dvakrát toľko, čo dnes, zlošuci by povedali, že je to drahé a linka by sa mohla zrušiť.Inak vodič nemá spať na sedadle spolujazdca (to len pri prestávkach v rámci jednej smeny) ale v dedikovanom lôžkovom priestore, lenže mnohým sa do klaustrofobickej diery liezť nechce.
S499.1023
Takže ťa môžem uistiť, že prvým kto by bol nespokojný so zákazom takto dlhých smien, by boli vodiči, ktorí by na rovnaký počedt hodín miesto pätnásťkrát do mesiaca museli chodiť do práce dvadsaťkrát do mesiaca. A to by bola vražda súkromného života, nie jedna takáto šicht za dva týždne.