Reply on: Ike #224873:
Relacia Petrzalka - Kramare ma uplne luxusnu alternativu cez spominany Most Lafranconi. Na tom nejake megazapchy z mojej skusenosti neexistuju - v spicke to byva na moste zhustene, ale vacsinou sa to hybe. Rampa z D1 na Most Lafranconi obcas zastane, ale to zdrzanie v drvivej vacsine pripadov nie je take velke aby sa kvoli tomu oplatilo jazdit cez Palisady. Tato trasa podla mna rozhodne nie je dovodom drzat IAD na Stefanikovej.
Ike
Mne tieto záležitosti vysvetľovať nemusíš, pretože môj príspevok sa ich netýkal. Ja som bol myšlienkovo už v ďalšom stupni a narážal na ÚGD Bratislava, kde na základe dopravného modelovania či už súčasného stavu alebo predikcie vyšlo, že pentlogram, reprezentujúci Štefánikovu ulicu je výrazne užší ako penlogramy Pražskej a Šancovej.
Na margo urbanistických obvodov (čo je mimochodom terminus technicus) si zabudol/zamlčal jednu podstatnú informáciu - na priraďovanie obyvateľov na sieť sú absolútne nevhodné, pretože ich hranice sú definované práve tou sieťou (tak ako si napísal,uličná sieť tvorí hranice), čo vytvára oveľa väčší problém, ako keď modelujeme na národnej úrovni a priraďujeme napr. mesto na diaľnicu.
A v neposlednom rade tie územné plány ani nebudem komentovať a poviem iba jedno slovo - Chalúpkova.