Reply on: 810zssk #224463:
Však reálne, koľko ľudí si kúpi lístok u vodiča, ak prestupuje z iného spoja? Inak, v IDS JMK ich vlastne ani nepočítajú, takže podľa Ámosovho návrhu #224412) by vodič za prestupujúcich nedostal nič - rovnaké nič ako keby ich nepočkal.Ešte tak rozmýšľam... ak si cestujúci kúpi lístok za (čo ja viem 40 Kč) a počas cesty 5x prestúpi v rámci garantovaného prestupu, tak štvrtina cestovného bude vlastne len bonusom vodičovi. To by sa tá ekonomika dopravy veľmi rýchlo rozpadla.
(samozrejme beriem, že tie sumy sú len ilustračné, ide ale o princíp)
dyspozytor
ono zase tých nežiadúcich súbehov nie je až tak veľa. Jalové km sú skôr podla mňa bezpodmienečné zachádzanie na AS odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Pri ich súčasnom odbavovacom (anti)systéme, je ich použiteľnosť v rámci mestských úsekov nanajvýš otázna?!
S ostatným súhlasím do bodky. Ich (SL) záujem je pochopiteľne korelujúci so záujmom hlavného akcionára a tým asi doprava nie je. Toto nutné zlo sa dnes pokúšajú preklenúť cez akúsi chiméru tradície a "overenosti", mysliac si, že najatie PR agentúry dnes vyrieši všetko...