Reply on: Ike #224447:
Vodič nemá čo zanášať do svojej činnosti "intelektuálny level" (ukrutný newspeak!). Vodič má mať jasne dané pravidlá.Inak je pozoruhodné, ako v jednom príspevku neguješ sám seba - dané by mal riešiť dispečing vs. inteleltkuálny level vodiča, ktorý sa na základe svojej spoločensko-politickej zodpovednosti rozhodne počkať,
dyspozytor
ono zase tých nežiadúcich súbehov nie je až tak veľa. Jalové km sú skôr podla mňa bezpodmienečné zachádzanie na AS odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Pri ich súčasnom odbavovacom (anti)systéme, je ich použiteľnosť v rámci mestských úsekov nanajvýš otázna?!
S ostatným súhlasím do bodky. Ich (SL) záujem je pochopiteľne korelujúci so záujmom hlavného akcionára a tým asi doprava nie je. Toto nutné zlo sa dnes pokúšajú preklenúť cez akúsi chiméru tradície a "overenosti", mysliac si, že najatie PR agentúry dnes vyrieši všetko...