Reply on: MatejBA #224400:
Samozrejme trasy som dal len približné, ako rôzne alternatívy rôznych štúdii z rokov minulých. Každý rok nový variant (rok 2017 priniesol najzaujímavejšiu perličku - šalinu do vajnôr), a rozpísal si celkom fešne - skrátak riešenie priečnych trás tak, aby vznikli alternatívy súčasných dvojlinkových variánt , a súčasne v prípade MU je kam presmerovať vozy. Napríklad v súčasnosti KV+doom = ak od tunela KDEKOĽVEK sa dačo stane..stojí všetko. Ani KV nie je obojsmerná (až po modernizácii) žeby sa tam vozy vedeli zvrtnúť a vrátiť a následne tvoriť ako taký interval po znovusprevádzkovaní. BTW, v pôvodnom príspevku som chcel napísať Riazanskú...až po odoslaní som postrehol že som zapísal Pioniersku

Ámos
Moja predstava bola, ze nula ludi v buse, dostanu naklady. Za kazdeho cestujuceho dostanu nejaku formu priplatku. System by mal byt preneseny aj na vodica. Aj ten by mal dostat k mzde vykonnostnu odmenu.
Lebo to co popisujes, je tiez fajn. System moze byt vycackany do detialu z kanclu. Az do chvile, ked sa vodic rozhodne nepockat zmeskany vlak.