Reply on: 810zssk #224453:
..."Na druhej strane treba povedat, ze zeleznica na rusenie subehov nie je pripravena."...ono zase tých nežiadúcich súbehov nie je až tak veľa. Jalové km sú skôr podla mňa bezpodmienečné zachádzanie na AS odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Pri ich súčasnom odbavovacom (anti)systéme, je ich použiteľnosť v rámci mestských úsekov nanajvýš otázna?!
S ostatným súhlasím do bodky. Ich (SL) záujem je pochopiteľne korelujúci so záujmom hlavného akcionára a tým asi doprava nie je. Toto nutné zlo sa dnes pokúšajú preklenúť cez akúsi chiméru tradície a "overenosti", mysliac si, že najatie PR agentúry dnes vyrieši všetko...
dyspozytor
Pretože SL žiadny operatívny dispečing jednoducho nemá a cez Instagram to asi neporiešia?
..."Akonáhle by zaviedol intelektuálny level,"...
Intelektuálny level? ? ? - pán má, zdá sa, silvestrovské dozvuky?
Realita dnešných dní je ale úplne inde, čo sa týka intelektuálneho levelu. Napr. viď prípad z pred pár dní:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/nehoda-srazka-tramvaji-praha-strasnice_1712231315_ako
Samozrejme, ak chceme aktívne "riadiť" dopravu v IDS, potrebujeme živý dispečerský aparát, ktorý bude mať autoritu. Ale stavať prípojovosť na osobnej zaangažovanosti, alebo motivácii vodičov je úplne scestná idea! Na tom sa asi zhodneme väčšina...