Reply on: Solider #221997:
OK, takže sme si kvit ? Bohužiaľ je to pretrvávanie starých zvykov v DPB bez ohľadu na to, kto tomu práve velí. V stave, že dnes sú takmer všetky trolejbusy rovnako staré, je prideľovanie vozov blbosť, ale my to nezmeníme. A ak to skončí tak, ako píšeš, čo k tomu dodať... Ja som bol len brigádnik, ale k vozom som sa správal slušne a preto som nikdy nemal problém si vypýtať od "majiteľa" či už Sanos alebo nový skleník. S dobrým vozom služba vždy rýchlejšie ubehla a človek sa toľko nenarobil a v tej dobe bol sakra rozdiel, či si mal 8-9 hodín odjazdiť so 6152-kou alebo ešte staršou "klasikou" alebo takou 6250-kou ?
Rubber38
1) vyzbieral hrubé odpadky typu prázdne PET fľaše a pod., príp. nahlásil nález nejakého netolerovateľného znečistenia typu blitky,
2) skontroloval okná (v prípade klimatizovaného vozidla) a v rámci možností technickú spôsobilosť vozidla k ďalšej jazde.
A niečo iné je ho zaviazať ku kompletnej starostlivosti o čistotu vozidla (ktorá BTW v normálnych DP nezahŕňa len údržbu podlahy mopom). Ktorá obdobná firma nezabezpečuje upratovanie svojich vlastných priestorov? Keď už ich je teda polovica...