Reply on: S499.1023 #221995:
Napríklad nastohované pred MTZ plechohangármi medzi výpravňou električiek a halou ĽÚE v rôznom štádiu rozkladu, rozpadu a zvetrania, spravidla z nich trčia roxory pôvodnej výstuže a uvoľnené koľajnicové žľaby, občas aj s gumkami... ? Rovnako aj vo Vozovni Petržalka nájdeš BKV, pôvodne vyťažené z tunela, dnes sú zaliate betónom pod zamestnaneckým parkoviskom v piatich vrstvách na sebe. Paradoxom je, že zatiaľ, čo sa betónka pod autobusmi rozpadáva, lebo má asi 15 - 20 cm na výšku vrátane kari sietí, tak to parkovisko pre IGK má základ hlboký cca 75 čísel pod povrchom odstavným. Keď tam padne atómová bomba, atk celú Petržalku vymaže z mapy UR, ale Parkplatz prežije... ?
Rubber38
1) vyzbieral hrubé odpadky typu prázdne PET fľaše a pod., príp. nahlásil nález nejakého netolerovateľného znečistenia typu blitky,
2) skontroloval okná (v prípade klimatizovaného vozidla) a v rámci možností technickú spôsobilosť vozidla k ďalšej jazde.
A niečo iné je ho zaviazať ku kompletnej starostlivosti o čistotu vozidla (ktorá BTW v normálnych DP nezahŕňa len údržbu podlahy mopom). Ktorá obdobná firma nezabezpečuje upratovanie svojich vlastných priestorov? Keď už ich je teda polovica...