Reply on: Ike #221999:
Externá firma slúži len na odlievanie peňazí, podnik si to pokojne môže robiť efektívnejšie vo vlastnej réžii. Čo sa týka základného dočisťovania, to súhlasím, ale vozy musia byť aj vybavené napríklad takou metlou a obratiská smetnými košmi. Na väčšie zametanie alebo umývanie nie je čas. Pokiaľ ide o prideľovanie, tak starostlivosť o salón pre cestujúcich sa väčšiny pridelených vozov netýka (4045 je ozaj výnimka potvrdzujúca pravidlo) a komparatívna výhoda prideľovania končí dverami kabíny vodiča.Na poslednú otázku neviem presne odpovedať, pretože netuším, ktorých konkrétnych priebežných/východiskových zastávok sa to týka. Určitú odpoveď načrtol 810zssk. Minulý rok sa táto problematika riešila pri predĺženej linke 6 pod Most SNP. Vodiči nemali jednotný metodický pokyn a tak si to každý riešil podľa seba – niekto pristavil a neotvoril dvere, niekto pristavil a otvoril dvere na fotobunku, niekto pristavil a otvoril dvere na centrál a päť minút púšťal klímový vzduch z voza, niekto nepristavil až do 15 sekúnd pred odchodom. Až sa musel urobiť príkaz, ktorý prikazoval pristavovať k nástupišťu a umožniť cestujúcim nástup do vozidla, ale s pochopením tohto príkazu mali viacerí jedinci problém.
trolejbus6207
Bohužiaľ je to pretrvávanie starých zvykov v DPB bez ohľadu na to, kto tomu práve velí. V stave, že dnes sú takmer všetky trolejbusy rovnako staré, je prideľovanie vozov blbosť, ale my to nezmeníme. A ak to skončí tak, ako píšeš, čo k tomu dodať... Ja som bol len brigádnik, ale k vozom som sa správal slušne a preto som nikdy nemal problém si vypýtať od "majiteľa" či už Sanos alebo nový skleník. S dobrým vozom služba vždy rýchlejšie ubehla a človek sa toľko nenarobil a v tej dobe bol sakra rozdiel, či si mal 8-9 hodín odjazdiť so 6152-kou alebo ešte staršou "klasikou" alebo takou 6250-kou ?