Reply on: Solider #221997:
OK, takže sme si kvit ? Bohužiaľ je to pretrvávanie starých zvykov v DPB bez ohľadu na to, kto tomu práve velí. V stave, že dnes sú takmer všetky trolejbusy rovnako staré, je prideľovanie vozov blbosť, ale my to nezmeníme. A ak to skončí tak, ako píšeš, čo k tomu dodať... Ja som bol len brigádnik, ale k vozom som sa správal slušne a preto som nikdy nemal problém si vypýtať od "majiteľa" či už Sanos alebo nový skleník. S dobrým vozom služba vždy rýchlejšie ubehla a človek sa toľko nenarobil a v tej dobe bol sakra rozdiel, či si mal 8-9 hodín odjazdiť so 6152-kou alebo ešte staršou "klasikou" alebo takou 6250-kou ?
BigMac
Rovnako aj vo Vozovni Petržalka nájdeš BKV, pôvodne vyťažené z tunela, dnes sú zaliate betónom pod zamestnaneckým parkoviskom v piatich vrstvách na sebe. Paradoxom je, že zatiaľ, čo sa betónka pod autobusmi rozpadáva, lebo má asi 15 - 20 cm na výšku vrátane kari sietí, tak to parkovisko pre IGK má základ hlboký cca 75 čísel pod povrchom odstavným. Keď tam padne atómová bomba, atk celú Petržalku vymaže z mapy UR, ale Parkplatz prežije... ?