Včera, t. j. 20. júla 2017 som cca o 14.00 hod. cestovala zo zastávky Lúčanka na zastávku Farského autobusom 95 alebo 97 (nie som si istá). Bol to nový autobus s nálepkami "klimatizácia". V autobuse bolo minimálne 40°C. Tak som išla za šoférom a poprosila som ho, či by mohol zapnúť klimatizáciu. Šofér mi odpovedal: "Otvorte si okná". Ja mu na to: "Ale toto je klimatizovaný autobus a okná sa otvárať nemôžu." On mi odpovedal: "Povedal som Vám, otvorte si okná." Tak sme si otvorili okná, aby sa aspoň ten horúci vzduch preháňal po autobuse. Mohol by sa niekto kompetentný vyjadriť, ako je toto možné? Prosím o odpoveď. Viktória
Ike
Ak pracujem v banke, na zákazníckom mieste, tak za čistotu zákazníckeho miesta zodpovedá upratovacia služba. Za bordel na mojom stole ale zodpovedám ja. Ak ho neupracem, robím zlé meno sebe, ale aj celej pobočke, či dokonca banke.
Toto platí aj pre MHD. Vodič by si mal "bordel" a základné viditeľné znečistenie upratať na konečnej bez ohľadu na to, či má pridelený voz, alebo nie. Hĺbkové a systematické čistenie by ale mala robiť externá firma.
Inak, keď už riešime prestávky. Čo je reálnou prekážkou k tomu, aby ma vodič na vybraných zastávkach ako cestujúceho pustil do vozidla počas vyrovnávacej prestávky?