Reply on: Ike #221999:
Externá firma slúži len na odlievanie peňazí, podnik si to pokojne môže robiť efektívnejšie vo vlastnej réžii. Čo sa týka základného dočisťovania, to súhlasím, ale vozy musia byť aj vybavené napríklad takou metlou a obratiská smetnými košmi. Na väčšie zametanie alebo umývanie nie je čas. Pokiaľ ide o prideľovanie, tak starostlivosť o salón pre cestujúcich sa väčšiny pridelených vozov netýka (4045 je ozaj výnimka potvrdzujúca pravidlo) a komparatívna výhoda prideľovania končí dverami kabíny vodiča.Na poslednú otázku neviem presne odpovedať, pretože netuším, ktorých konkrétnych priebežných/východiskových zastávok sa to týka. Určitú odpoveď načrtol 810zssk. Minulý rok sa táto problematika riešila pri predĺženej linke 6 pod Most SNP. Vodiči nemali jednotný metodický pokyn a tak si to každý riešil podľa seba – niekto pristavil a neotvoril dvere, niekto pristavil a otvoril dvere na fotobunku, niekto pristavil a otvoril dvere na centrál a päť minút púšťal klímový vzduch z voza, niekto nepristavil až do 15 sekúnd pred odchodom. Až sa musel urobiť príkaz, ktorý prikazoval pristavovať k nástupišťu a umožniť cestujúcim nástup do vozidla, ale s pochopením tohto príkazu mali viacerí jedinci problém.
zlomok
V DPB nie sú fontány, ako by asi spáchali samovraždu roboti na takej Trnávke? Pád do kanála by zrejme prežili a na drôty vysokého napätia nedočiahnu.