Reply on: S499.1023 #218691:
No nie je to presne tak, lebo mostík bol postavený dávno pred otvorením metra a električka tam pokojne do otvorenia metra mohla jazdiť. Jazdil som tam v tomto období dosť často. A ak bol mostík postavený s nižšou nosnosťou (pražáci mi ale vždy tvrdili opak), tak aj to bol zjavne zámer.Radlice naopak! Neboli nikdy zrušené i keď sa to plánovalo. Boli len o jednu zastávku skrátené do provizórneho obratiska na triangli. Práve Radlice sú dobrým príkladom toho, že ak sa aj za cenu provizória podarí premávku zachovať, trať môže prežiť a dnes je predĺžená až k metru "Radlická". Ak by bola zrušená celá, asi by sme sa jej obnovenia a predĺženia nikdy nedočkali.
zlomok
Jo, minule sme trčali do križovatky trolejbusom, lebo pre kolónu troch pred ním stojacich vozidiel sa nezmestil do zastávky Karpatská. Našťastie sme tú križovatku dlho neblokovali, autá moc trúbiť nemuseli, keďže sme im vypratali miesto takmer okamžite po tom čo dostali zelenú. Ale stáva sa.
Ak niekomu chýba logika, tak si to ty. Skús sa zamyslieť koľko autobusov a v akom intervale by si potreboval napr. ako kapacitne plnohodnotnú náhradu električiek v Karlovej Vsi. Taká "štrúdľa" autobusov by ti nielen že ostala trčať v zápchach, ale by ich aj sama spôsobovala! BUS pruhy? A prečo potom nie rovno električku? Lebo autobus vie obísť zdochlinu v BUS pruhu? Teoreticky vie, prakticky bude mať problém zradiť sa do bežného pruhu ak v ňom bude kolóna áut. Najmä ak by si mal autobus v 50 sekundovom intervale. Vieš si vôbec predstaviť čo by to spôsobilo?