Reply on: S499.1023 #218691:
No nie je to presne tak, lebo mostík bol postavený dávno pred otvorením metra a električka tam pokojne do otvorenia metra mohla jazdiť. Jazdil som tam v tomto období dosť často. A ak bol mostík postavený s nižšou nosnosťou (pražáci mi ale vždy tvrdili opak), tak aj to bol zjavne zámer.Radlice naopak! Neboli nikdy zrušené i keď sa to plánovalo. Boli len o jednu zastávku skrátené do provizórneho obratiska na triangli. Práve Radlice sú dobrým príkladom toho, že ak sa aj za cenu provizória podarí premávku zachovať, trať môže prežiť a dnes je predĺžená až k metru "Radlická". Ak by bola zrušená celá, asi by sme sa jej obnovenia a predĺženia nikdy nedočkali.
Viko
...à menej než 30s a budem ťa obdivovať. Z električkového pásu v zeleni nemáš kam uhnúť a tie v asfalte by si vyžadovali rozsiahle stavebné úpravy, lebo minimálne na nábreží ich šírka dnes nedovoľuje ani len nakresliť dva buspruhy, nie to mať rezervu na manévrovanie.
Inak, k tomu asfaltovaniu z hľadiska klímy sa kedy yjadríš?