Reply on: munww #218703:
Tu nikoho nepresvedčíš (ani nikde inde, kto sa doprave profesionálne venuje) o náhrade elekričiek autobusmi v Bratislave, lebo je to totálny nezmysel, ako ti to už tu viac ľudí vysvetlilo. V Bratislave je to nemožné technicky a prakticky i legislatívne. Leda ak by sme chceli tie nové vozidlá zaplatiť zo svojho miesto príspevku od EU.Nahrádzať elektricky za autobusy/trolejbusy sa dá tak ešte v 100 000ovom meste i keď tam to može byť na poriadnu škodu - Ustí nad Labem. Určite nie však v meste s pomály polmiliónom obyvatelov. Tak si už daj povedať.
Mhr1
Radlice naopak! Neboli nikdy zrušené i keď sa to plánovalo. Boli len o jednu zastávku skrátené do provizórneho obratiska na triangli. Práve Radlice sú dobrým príkladom toho, že ak sa aj za cenu provizória podarí premávku zachovať, trať môže prežiť a dnes je predĺžená až k metru "Radlická". Ak by bola zrušená celá, asi by sme sa jej obnovenia a predĺženia nikdy nedočkali.