Reply on: Mhr1 #218689:
S tým mostíkom to bolo trocha inak a práve on bol príčinou zániku vetvy na Ryšánku (kde bývam, takže neexistenciu električky práve tu znášam veľmi zle).Ten mostík sa nakoniec postavil narýchlo s nižšou únosnosťou, lebo bolo treba otvárať metro k slávnym májovým dňom 1974. Takže toto bol koniec električiek na Ryšánku. Inak ešte asi do roku 2005 bola táto trasa (vrátane Budějovickej) v územnom pláne označená ako "tramvajová trať v rekonstrukci" a bola nádej na jej obnovenie, aj keď dnes si veľmi nedokážem predstaviť otáčanie električiek na triangli na Nástržnej križovatke. Potom ale začali miestni kričať, že by nemali kde parkovať (celé roky sa na električkovom páse parkovalo) a ulica Antala Staška sa dopravne skľudnila (parkovaníie po oboch stranách, ostrovčeky, retardéry). Dnes sa uvažuje o predĺžení električky k Arkádam Pankrác (asi je to OC blbé, že sa dožaduje električiek, keď im tam jazdí metro ? ) a neskôr po Jeremenkovešj dolu do Podolí a na druhý breh Vltavy po novom Dvoreckom moste ale Ryšánka to už nebude autobusy z Ryšánky na Budějovickú budú musieť ostať.
S499.1023