Reply on: munww #218690:
"ktoré možno bude pri zohľadnení všetkých okolnosti najlepšie" - tvoj neutíchajúci problém je, že navrhuješ riešenia, o ktorých ani ty sám nevieš, či budú dobré. A keď ti tu tridsať ľudí tvrdo vyargumentuje, prečo by takéto riešenia neboli dobré, ty si aj tak melieš svoje.K argumentom o dĺžke električiek a upchávaní križovatiek - v Budapešti na "Nagykörút" jazia električky dlhé 54 m, na linke 1 dokonce 56 m dlhé a upchávanie križovatiek som tam nepozoroval. V Hannoveri bežne jazdia 75 m dlhé súpravy, v čase veľtrhov aj stometrové a upchávanie križovatiek som nepozoroval. V Bratislave na Račianskom mýte taktiež. Inak ak by tam miesto električiek jazdili tie tvoje vysnívané autobusy, tak by pri prejazde sanitky zablokovali križovatku taktiež.
A s tou ekológiou, k tomu už nemôžem ani pri najlepšej vôli povedať nič iného, než že si pekný debil a mali by ti do obývačky zaviesť hadicu z výfuku. Áno, globálne otepľovanie je podvod ale ak si myslíš, že ekológia nie je dôležitá, tak choď na ten tvoj dôchodok bývať do Bhópálu.
zlomok
Jo, minule sme trčali do križovatky trolejbusom, lebo pre kolónu troch pred ním stojacich vozidiel sa nezmestil do zastávky Karpatská. Našťastie sme tú križovatku dlho neblokovali, autá moc trúbiť nemuseli, keďže sme im vypratali miesto takmer okamžite po tom čo dostali zelenú. Ale stáva sa.
Ak niekomu chýba logika, tak si to ty. Skús sa zamyslieť koľko autobusov a v akom intervale by si potreboval napr. ako kapacitne plnohodnotnú náhradu električiek v Karlovej Vsi. Taká "štrúdľa" autobusov by ti nielen že ostala trčať v zápchach, ale by ich aj sama spôsobovala! BUS pruhy? A prečo potom nie rovno električku? Lebo autobus vie obísť zdochlinu v BUS pruhu? Teoreticky vie, prakticky bude mať problém zradiť sa do bežného pruhu ak v ňom bude kolóna áut. Najmä ak by si mal autobus v 50 sekundovom intervale. Vieš si vôbec predstaviť čo by to spôsobilo?